اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

مانع تراشی‌ها پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کند

فرماندار قیروکارزین گفت: مانع‌تراشی، تحریم و بزرگ جلوه دادن ضعف‌ها از جمله برنامه‌های دشمنان است و این امور پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کند.

مانع تراشی‌ها پیشرفت کشور را متوقف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی بعد از ظهر امروز در همایش علمی فرهنگی بیماری‌های قلب و عروق در قیروکارزین که به مناسبت هفته سلامت و با حضور مسئولان محلی و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان برگزار شد، با تسلیت به بازماندگان زلزله استان بوشهر اظهار داشت: در اعتقادات دینی ما بدن سالم ابزاری برای تکامل روح است و باید به بهداشت و سلامت آن پرداخته شود.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و توجه به زمینه‌های پیشگیری از مسائل مهم در حوزه سلامت بوده که موفقیت در این امور با همکاری تمام نهادها امکان‌پذیر است.

خاتمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در سال‌های پس از انقلاب اضافه کرد: به برکت نظام اسلامی، کشور در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده که بدون شک، پزشکی یکی از برجسته‌ترین این موفقیت‌ها است.

فرماندار قیروکارزین مانع‌تراشی، تحریم و بزرگ جلوه دادن ضعف‌ها و انکار پیشرفت‌ها را از برنامه‌های دشمنان دانست و ابراز داشت: این امور پیشرفت در علوم مختلف را متوقف نمی‌کند و دشمن برای شکست سیاسی و اقتصادی ما سرخورده شده، چرا که ملت ایران همواره در کنار رهبری بوده که موجب شکست دشمن در تمام ابعاد شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: دشمن در برنامه‌های خود سعی در کمرنگ جلوه دادن موفقیت‌های کشور دارد به همین دلیل مردم و مسئولان باید با هوشیاری، استقامت و توکل بر خدا ضمن پاسخ به دشمنان سبب سر افرازی نظام اسلامی شوند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول