اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره بهزیستی ورامین صورت گرفت

تقدیر به خاطر حمایت از کودکان بی‌سرپرست

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین از عوامل کارخانه قند ورامین در راستای برنامه‌های انسان دوستانه و حمایت از کودکان بی‌سرپرست تقدیر کرد.

تقدیر به خاطر حمایت از کودکان بی‌سرپرست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین ساعتی پیش با حضور در کارخانه قند ورامین از مجموعه مدیریتی این کارخانه در راستای برنامه‌های انسان دوستانه آنان تقدیر کرد.

سیدرحمان حسینی که به تازگی سکان هدایت اداره بهزیستی را عهده دار شده در این دیدار گفت: باید از مجموعه مدیریتی کارخانه قند ورامین به جهت حمایت‌های بی‌دریغ و انسان دوستانه این مجموعه در جهت خدمت رسانی به کودکان بی‌سرپرست تشکر کرد؛ چراکه این امر باعث شده تا حدودی از مشکلات آنان کاسته شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین افزود: امیدواریم این امر خیر همچنان در دستور  کار قرار گیرد تا بتوان با این عمل، هم خیر دنیا و هم خیر آخرت را در کارنامه اعمال به ثبت رساند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید چنین کارهای انسان دوستانه‌ای در جامعه  نهادینه شود و افرادی که از خیر و برکت الهی و دنیوی برخوردار شده‌اند با گرفتن دست افراد بی‌بضاعت راهگشای معضلات باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت:‌ کودکان و خانواده‌هایی در جامعه ما وجود دارند که قادر به تامین مایحتاج روزانه خود نیستند و این ما هستیم که وظیفه داریم تا با دراز کردن دست یاری به سوی خیران کمکی هرچند ناچیز برای آنان تامین کنیم.

در پایان این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با اهدای لوح از علی کیهانیان مدیرعامل کارخانه قند، محمد بیلچی و محمود رضایی از عوامل کارخانه قند ورامین تقدیر کرد.

انتهای پیام/2462/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول