اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید صورت گرفت

تقدیر نیروی انتظامی قم از رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی استان قم در آستانه سال جدید از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در استان قم تقدیر کرد.

تقدیر نیروی انتظامی قم از رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی انتظامی قم برگزار شد.

در این نشست سردار کاظم مجتبایی در سخنانی به تشریح عملکرد نیروی انتظامی قم در سال 91 پرداخت و همچنین برنامه‌های نیروی انتظامی ویژه چهارشنبه آخر سال و همچنین نوروز را برای خبرنگاران تبیین کرد.

در این جلسه احمد صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از همکاری و تعامل دو جانبه رسانه‌ها و پلیس بیان کرد: در میان مطبوعات استانی روزنامه‌های ایمان و شاخه سبز بیشترین حجم اخبار پلیس را منعکس کردند و روزنامه 19 دی نیز با توجه به اینکه یک روزنامه سراسری است همکاری خوبی با نیروی انتظامی در انعکاس اخبار داشت.

وی ادامه داد: خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، فارس، شبستان و همچنین پایگاه‌های خبری قم نیوز و فردو نیوز همکاری بسیار خوبی با مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در انعکاس اخبار داشته‌اند ولی خبرگزاری‌های فارس و ایرنا حجم بیشتری از اخبار را با سرعت بالاتری منتشر کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبرنگاران را چشم بینای جامعه دانست و یادآور شد: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش مهمی در سوق دادن افکار عمومی در جامعه دارند و رسانه‌های فعال در استان قم همیشه همکاری خوبی با پلیس در راستای تقویت احساس امنیت در جامعه داشته‌اند.

در پایان این مراسم با لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگارانی که در طول یک سال اخیر بیشتری همکاری را با نیروی انتظامی قم داشته‌اند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2258‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول