اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی حاجی‌آباد قابل تقدیر است

فرماندار حاجی‌آباد گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان حاجی‌آباد در نوروز سال 92 عملکرد خوبی داشته و رضایت مسافران و گردشگران را جلب کرده است.

عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی حاجی‌آباد قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد‌ بهرام پوراشرف پیش از ظهر امروز در جلسه تشریح عملکرد این ستاد ضمن تشریح وضعیت و عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اظهار داشت: ستاد اسکان و تسهیلات  نوروزی حاجی آباد به عنوان دروازه ورودی به استان هرمزگان خدمات شایسته‌ای را به میهمانان نوروزی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: بررسی شاخص‌ها نشان می‌دهد تعامل دستگاه‌ها در خدمات رسانی به مسافران نوروزی تحسین برانگیز است.

فرماندار حاجی‌آباد بهره‌برداری از بزرگراه حاجی آباد ـ بندرعباس و سیرجان را یکی از عوامل اصلی تسهیل مسافرت به استان هرمزگان دانست و افزود: ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان در طی دو هفته اخیر بوده است و ورود بیش از 12 میلیون نفر مسافر به استان در طول تعطیلات نوروزی یک رقم بی‌سابقه در تاریخ هرمزگان محسوب می‌شود.

پوراشرف با اشاره به عملکرد قابل تقدیر ستاد نوروزی منطقه تفریحی، توریستی آبشار تزرج و ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش بیان کرد: بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی با هزینه بسیار اندک و بصورت شایسته در مدارس شهرستان اسکان داده شدند.

وی رضایت فرهنگیان، کارمندان و سایر اقشاری که توسط این ستاد ثبت نام و پذیرش شده‌اند را نتیجه تلاش اعضای این ستاد در ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی لازم به مسافران برشمرد و از زحمات تمام دست اندرکاران اسکان فرهنگیان قدردانی کرد.

فرماندار حاجی‌آباد در پایان گفت: بنده مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌های شبانه‌روزی ستادهای ارائه خدمات و تسهیلات به گردشگران نوروزی را اعلام می‌دارم.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول