اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

16800 مسافر در ایام نوروز از شهرستان زیرکوه بازدید کردند

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه زیرکوه شهرستان تازه تأسیس است، گفت: در ایام نوروز تعداد 16 هزار و 876 نفر بقاع متبرکه این شهرستان را زیارت کردند.

16800 مسافر در ایام نوروز از شهرستان زیرکوه بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی عصر امروز در نشست ستاد نوروزی این شهرستان با اشاره به بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه اظهار کرد: امامزاده سعدالله روستای شاهرخت، امامزاده داوود روستای کلاته مزار و امامزاده عمربن داوود روستای افین در بخش زهان و مزار نور روستای پیشبر در بخش مرکزی از جمله بقاع متبرکه زیرکوه هستند.

وی با بیان اینکه وجود بقاع متبرکه در این شهرستان سبب افزایش جذب زائر و مسافر شده است، تصریح کرد: تعداد 3 هزار و 343 نفر در ایام تعطیلات نوروزی در مراکز اقامتی موقت زائرسرای بقاع متبرکه و پارک‌ها اقامت کردند.

فرماندار زیرکوه همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 16 هزار و 876 نفر از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید کردند.

امامزاده داوود روستای کلاته مزار

امامزاده داود روستای کلاته مزار به روایت‌های مختلف و مستند یکی از فرزندان حضرت موسی ابن‌جعفر(ع) و برادر امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) است که در ارتفاعات روستای کلاته مزار بخش زهان از توابع شهرستان زیرکوه واقع شده است.

تعداد 3349 مورد بازرسی از امکان اقامتی انجام شده است

فرماندار زیرکوه با تشریح روند خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی نیز به خبرنگار فارس گفت: به منظور کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها برای رفاه حال مسافران نوروزی تیم‌های گشت بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بازرسی و بازدیدهایی از مراکز اقامتی و اصناف داشته‌اند.

فلاحتی تعداد بازرسی و بازدیدهای مراکز اقامتی موقت و اصناف را که با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته 3 هزار و 394 مورد برشمرد.

انتهای پیام/69008/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول