اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

بازدید 1.8 میلیون مهمان نوروزی از آبپخش

شهردار آبپخش از بازدید 1.8 میلیون مهمان نوروزی از شهر گردشگری آبپخش خبر داد.

بازدید 1.8 میلیون مهمان نوروزی از آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید محمود موسوی در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: آبپخش یکی از مناطق مهم توریست‌پذیر استان بوشهر است و به‌دلیل موقعیت استراتژیک این شهر در ایام نوروز مسافران زیادی از این شهر بازدید کرده و در این شهر اسکان یافته‌اند.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروزی سال جاری بر اساس هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرایط بسیار خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در این شهر ایجاد کردیم و بر اساس آمار تقریبی یک میلیون و 800 هزار مسافر نوروزی از این شهر بازدید کرده‌اند.

موسوی بیان داشت: در زمینه اسکان مسافران نوروزی شاهد آماده‌سازی دو بوستان خلیج‌فارس و خضرای آبپخش، ایجاد کمپینگ چادری اسکان مسافران نوروزی و آماده‌سازی 40 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی بوده‌ایم و در ایام تعطیلات نوروزی شاهد اسکان 4 هزار و 700 مسافر نوروزی در این شهر بوده‌ایم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه نوروزی در بوستان خضرای آبپخش، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه نوروزی از اقدامات ارزشمندی است که در نوروز سال جاری شاهد بوده‌ایم و برپایی این نمایشگاه در جذب و اسکان مسافران نوروزی در این شهر تاثیر زیادی داشته است.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 15 روز در فروردین ماه فعالیت داشت و در بالغ بر 30 غرفه به مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی و شهرهای مجاور خدمات ارائه کرد.

شهردار آبپخش گفت: علاوه بر برگزاری نمایشگاه دائمی فروش نوروزی در آبپخش شاهد برگزاری شنبه‌ بازار با حضور 100 غرفه در شهر آبپخش بوده‌ایم که مسافران نوروزی از این طرح استقبال گسترده‌ای داشته‌اند.

وی عنوان کرد: استقرار ستاد تسهیلات سفر شهرداری در بوستان خضرا که یکی از مهم‌ترین سکونت‌گاه‌های نوروزی آبپخش است از اقدامات مهمی است که در آبپخش صورت گرفته و مسافران و گردشگران نوروزی که از این پارک بازدید کرده و در آن سکونت یافته‌اند، رضایت خود را از این طرح اعلام کرده‌اند.

موسوی اذعان داشت: از کلانتری آبپخش و نیروهای بسیج که در تمامی ایام نوروز در مناطق گردشگری آبپخش حضور داشته‌اند و توان خود را برای تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی به‌کار گرفته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول