اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلمه:

تامین امنیت مهمانان نوروزی در منطقه بوشکان مطلوب بود

شهردار کلمه گفت: تامین امنیت مهمانان نوروزی در منطقه بوشکان و شهر کلمه مطلوب بود.

تامین امنیت مهمانان نوروزی در منطقه بوشکان مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یوسف امیرزاده عصر امروز در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در منطقه بوشکان از پتانسیل‌های مهمی است که این خطه دارا است و در سال‌های اخیر این منطقه را به یکی از مناطق گردشگری دشتستان تبدیل کرده است.

شهردار کلمه خاطر نشان کرد: این شهرداری همیشه در حال ارائه خدمات به گردشگران این منطقه است و در ایام نوروز به ‌دلیل ازدیاد جمعیت گردشگران این منطقه، خدمات شهرداری به مسافران به صورت مضاعفی افزایش داشته است.

امیرزاده بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران و گردشگران نوروزی، خدمات این شهرداری به مسافران از مطلوبیت کافی برخوردار بوده و توانسته‌ایم رضایت گردشگران و مسافران نوروزی منطقه بوشکان را جلب کنیم.

وی با تشکر از جمعیت هلال احمر استان بوشهر، اضافه کرد: فعالیت شبانه‌روزی و مستمر جمعیت هلال احمر استان در منطقه بوشکان عالی بود و به بهترین شکل ممکن شاهد ارائه راهنمایی و خدمات امداد جاده‌ای هلال احمر در این منطقه بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم کلمه، در ارائه خدمات به گردشگران این منطقه به‌صورت قوی صورت گرفت و مردم کلمه تواستند مهمان‌نوازی مردم دشتستان را به معنای حقیقی کلمه به منصه ظهور بنشانند.

شهردار کلمه عنوان کرد: با توجه به ترافیک بالایی که هر ساله در روزهای 12 و 13 فروردین در محورهای شهر کلمه و بخش بوشکان شاهد بودیم، در سال جاری با هماهنگی فرماندار دشتستان شاهد اعمال مدیریت ترافیکی به‌صورت تمام وقت در جاده‌های این منطقه بودیم که برای تامین امنیت جانی مسافران نوروزی اقدامی بسیار مهم بود.

وی افزود: آماده‌سازی فضای شهری با توجه به تقارن ایام فاطمیه و تعطیلات نوروزی از اقداماتی است که در تعطیلات نوروزی به آن توجه داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی در این راستا توانسته‌ایم سیمای مذهبی شهر کلمه را به گردشگران نوروزی معرفی کنیم.

انتهای پیام/2452/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول