اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد

پایش زیست‌محیطی بیش از هزار واحد فعال در قزوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در سال گذشته یک هزار و 671 واحد فعال استان قزوین پایش شده و وضعیت زیست‌ محیطی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

پایش زیست‌محیطی بیش از هزار واحد فعال در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، علی‌آقا فرهادی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 822 پرونده در خصوص استقرار و بهره‌برداری واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی و کشاورزی توسط اداره کل بررسی، کارشناسی و اعلام نظر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: از این تعداد 494 مورد مربوط به استقرار واحدها و 328 مورد نیز مربوط به بهره‌برداری آن‌ها در سطح این استان بوده است.

به گفته فرهادی تعداد 164 پرونده نیز همچنان در دست بررسی است.

این مسئول همچنین از موافقت 92 درصدی با استقرار واحدها خبر داد و افزود: در این راستا با ادامه فعالیت 81 درصد واحدها در مرحله بهره‌برداری نیز موافقت به عمل آمده است.

وی تأکید کرد: موافقت با بهره‌برداری واحدها منوط به اجرای کامل سیستم‌های کنترل آلودگی از جمله سیستم‌های مناسب تصفیه فاضلاب، کنترل آلودگی هوا و پسماند است.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول