اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت تنکابن خبر داد

پایش مستمر بازار در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنکابن گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ماموران و بازرسان ویژه این اداره به صورت محسوس و غیرمحسوس با پشتیبانی کشیک مستقر در این اداره به پایش بازار خواهند پرداخت پرداخت.

پایش مستمر بازار در ایام نوروز

علی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و تعطیلات بهاری جلسه ویژه کمیته آرد و نان را برگزار کردیم.

وی افزود: پس از آن نیز با همراهی اعضا این کمیته که متشکل از رئیس اتحادیه آرد و نان، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده‌ای از شبکه بهداشت، فرمانداری، تعزیرات و اماکن عمومی نیروی انتظامی، بازدیدی از واحدهای پخت نان شهرستان انجام شد.

رحیمی تصریح کرد: نکات مهم و ضروری این بازدید دقت در بهداشت محیط کار، وزن چانه، وضعیت فضای عرضه و همچنین رعایت ساعات کار و پخت، روزهای تعطیل و کشیک نوروزی به نانوایان و مسئولان واحدهای خبازی مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس اداره تجارت تنکابن افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ماموران و بازرسان ویژه این اداره به صورت محسوس و غیرمحسوس با پشتیبانی کشیک مستقر در این اداره از ساعت 9 صبح تا 18 به پایش بازار خواهند پرداخت و همچنین سامانه 124 اداره نیز پاسخگوی شکایات، گزارش و نظرات مردم به ویژه شهروندان و گردشگران برای پیگیر و رسیدگی به تخلفات در اسرع وقت خواهد بود.

وی تصریح کرد: در طول سال نیز بازرسی ویژه از واحدهای خبازی به صورت ویژه هر دو هفته یک بار از تمام واحدهای تولید نان در شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/86020/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول