اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اچ.اس.ای شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

اجرای 148 میلیارد ریال پروژه‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: سرپرست اچ.اس.ای شرکت پالایش گاز فجر جم از اجرای 148 میلیارد ریال پروژه‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم در سال جاری خبر داد.

اجرای 148 میلیارد ریال پروژه‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان منشادی بعد از ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های گازی کشور است و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

سرپرست اچ.اس.ای شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به اهمیت مسایل زیست محیطی در پالایشگاه جم افزود: این شرکت در سالی که رو به اتمام است توجه جدی به مسئله محیط زیست داشته است و در این راستا حدود 25 درصد از کل بودجه شرکت در بخش پروژه‌های مرتبط با محیط زیست ابلاغ شده است.

دهقان منشادی خاطر نشان کرد: اگر خواستید ببینید یک مدیر یا مسئول تا چه اندازه به شعارهایی که می‌دهد عمل کرده است، باید ببینید تا چه حد در برابر آن شعارها هزینه کرده است. میزان اعتبار پروژه‌های زیست محیطی شرکت پالایش گازفجرجم نشان می‌دهد که این شرکت همواره اهتمام جدی به این بخش داشته است.

سرپرست اچ.اس.ای شرکت پالایش گاز فجر جم از اجرای 148 میلیارد ریال پروژه‌های زیست‌محیطی در پالایشگاه جم خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری حدود 14 میلیارد و 800 میلیون تومان پروژه‌های مرتبط با محیط زیست اجرا شده است که رقم کمی نیست. این پروژه‌ها شامل عایق‌کاری سرویس‌های تعمیراتی، بازسازی محوطه اسید و کاستیک، احداث نیروگاه جدید، کاهش مصرف سوخت و کاهش گازهای آلاینده نیروگاهی و برخی پروژه‌های دیگر است.

منشادی یادآور شد: از دیگر پروژه‌های مهم شرکت پالایش گاز فجر جم، احداث واحد «ال پی جی » است که با احداث این واحد، شاهد کاهش گازهای آلاینده خواهیم بود.استفاده از انرژی‌های پاک که پالایشگاه‌های کمی به این سمت رفته‌اند از دیگر برنامه‌های مهم اداره اچ.اس.ای است.

این مسئول استفاده از آبگرمکن‌های خورشیدی در پالایشگاه را از اقدامات با ارزش دیگری دانست که در راستای حفاظت از محیط زیست بسیار مؤثر است.

وی از فعالیت‌های چشمگیر مجموعه کارکنان اداره اچ.اس.ای در سال 91 تشکر کرد و افزود: کارکنان با عشق و علاقه خاصی کار را دنبال می‌کنند و انتظار می‌رود این توان و تخصص در سال جدید نیز منشأ اقدامات بیشتری برای پالایشگاه شود.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول