اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

ارائه 25 مقاله ملی و بین‌المللی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در سال گذشته 25 مورد مقاله علمی و پژوهشی را به مجلات معتبر علمی ارسال کرده است.

ارائه 25 مقاله ملی و بین‌المللی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست قم

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در سال گذشته 25 مورد مقاله علمی و پژوهشی را به مجلات معتبر علمی ارسال کرده است اظهار کرد: مدیران و کارشناسان این اداره کل این تعداد مقاله را به مراجع معتبر علمی بین‌المللی همچون ISI و ISNN ارسال کرده‌اند.

وی افزود: سمینارها و همایش‌های ملی و بین‌المللی معتبر از دیگر عرصه‌های فعالیت علمی کارشناسان و مدیران اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه آلودگی زیست محیطی و مدیریت پسماند از جمله موضوعات مقاله‌های ارسالی بوده‌اند گفت: ارزیابی و کنترل کمی و کیفی آلودگی‌های زیست محیطی، اگرواکولوژی و حقوق محیط زیست از دیگر عرصه‌های فعالیت علمی و تحقیقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی مجموعه مدیران و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست قم موجب افتخارآفرینی برای مردم و جامعه علمی استان شده است.

رکنی با تاکید بر ملاحظات علمی و پژوهشی در هر عرصه علمی بیان داشت: تا زمانی که تحقیقات بر مبنای علوم و تجربیات گذشته صورت نگیرند تصمیم‌گیری‌ها ثمری نخواهند داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ابراز کرد: ضرورت فراهم کردن ساز و کارهای عملیاتی شدن این امر در بدنه دستگاه‌های اجرایی غیر قابل انکار است و در این عرصه باید از نیروهای خلاق بهره گرفت.

انتهای پیام/78004/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول