اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد فیروزکوه:

عمده مشکلات اقتصادی کشور منشأ داخلی دارد

رئیس بسیج اساتید و استاد اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: عمده مشکلات اقتصادی موجود در کشور منشأ داخلی دارد و به عملکرد آحاد جامعه در این عرصه بازمی‏گردد.

عمده مشکلات اقتصادی کشور منشأ داخلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، خسرو عزیزی عصر امروز در جمع شماری از دانشگاهیان فیروزکوهی با اشاره به لزوم محقق ساختن پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خلق حماسه اقتصادی، تأکید کرد: سال‏های سال است که کشور در عرصه‏های مختلف مورد شدیدترین تحریم‏های دشمنان و معاندان نظام قرار دارد.

وی تصریح کرد: این هجوم‏ها امری بدیهی است؛ اما اینکه همه مشکلات را به تحریم‏ها ارتباط دهیم، اشتباه بزرگی است؛ چرا که در مقابل، خود این کشورها نیز دچار رکود شده‏اند.

رئیس بسیج اساتید و استاد اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه با تأکید بر اینکه ریشه مشکلات اقتصادی کشور داخلی است، تصریح کرد: قطعا تجدید نظر در برخی سیاست‏های موجود، سهم مهمی در کاهش مسائل و معضلات موجود به دنبال خواهد داشت.

این استاد اقتصاد دانشگاه هشدار داد: متأسفانه در جامعه افرادی هستند که با سفته‏بازی، بورس‏بازی و فعالیت‏های سوداگرانه به دنبال منفعت‏طلبی شخصی هستند و گاهی برخی سیاست‏های دولت نیز عرصه و میدان را برای این افراد بیشتر باز می‏کند و باید در آنها تجدید نظر شود.

انتهای پیام/2568‌/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول