اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون فرهنگی مدیریت شهری جنوب تهران

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در جنوب تهران تشریح شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران از اجرای ویژه برنامه‌های دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این منطقه خبر داد.

ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در جنوب تهران تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد حیدری امروز در جمع خبرنگاران در تشریح هدف از برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام کرد: این مراسم با هدف ترویج سیره عملی زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام ‌الله علیها به‌عنوان بانوی اخلاق،ترویج فرهنگ حیا و حجاب و عفاف با تکیه بر ارزش‌های دینی و مذهبی، تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با پاسداشت مراسم و مناسبت‌های مذهبی، یکپارچگی و انسجام عملی در بخش‌های مختلف شهرداری در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران افزود: برگزاری ایستگاه فرهنگی و صلواتی در سطح منطقه، برگزاری مراسم سوگواری در مساجد، نصب بنرهای ایام شهادت و برگزاری مراسم سخنرانی در مساجد منتخب سطح منطقه با محوریت فرهنگ فاطمی و ... از جمله ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در شرق تهران است.

حیدری اظهار داشت: تبیین سیره عملی حضرت زهرا (س) به ویژه در دفاع از حریم ولایت، تربیت فرزندان صالح، حفظ و حراست از حریم خانواده و ایثار و از خود گذشتگی و عبودیت و بندگی خدا توسط وعاظ و روحانیون از دیگر برنامه‌های این ایام است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری جنوب شرق تهران در پایان تصریح کرد: برگزاری مراسم دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی با حضور هیئت‌های مذهبی در روز شهادت آن بانوی بزرگوار، برگزاری سلسله مباحث گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد و هیئت‌های مذهبی بانوان با موضوع فاطمه شناسی از دیگر برنامه‌های مدیریت شهری جنوب شرق تهران در ایام فاطمیه است.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول