اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

حضرت زهرا (س) تجلی همه زیبایی‌های جهان است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان گفت: حضرت زهرا (س) تجلی همه زیبایی‌های جهان است.

حضرت زهرا (س) تجلی همه زیبایی‌های جهان است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) تجلی همه زیبایی‌های جهان است و همه نوع زیبایی را خداوند متعال در این حضرت قرار داده است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) در خلقت، معنویت، رفتار و اصالت زیبا است، تصریح کرد: زیبایی حضرت فاطمه کبری (س) فراتر از همه زیبایی‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلامی می‌فرماید فاطمه زهرا (س) بهترین فرد در روی زمین است، افزود: این حضرت مجسمه زیبایی در روی زمین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از نور الهی خلق شده است، افزود: این حضرت از دامن پاک خدیجه کبری (س) زاده شده است.

*حضرت فاطمه زهرا (س) مولود دوران بعثت است

آیت‌الله خاتمی حضرت فاطمه زهرا (س) را مولود دوران بعثت عنوان کرد و گفت: ایشان همسر ولی‌الله اعظم و مادر 11 امام معصوم (ع) است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) در شرافت و کرامت از همه بالاتر است، خاطرنشان کرد: صدای این حضرت به پدرش بسیار نزدیک است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوشحالی و خشم و غضب فاطمه زهرا (س) معیار خوشحالی و غضب خداوند متعال است، یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا بانوی دو عالم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام فاطمیه اول در استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام فاطمیه دوم انجام شده است.

*برگزاری مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا (س) در زنجان

آیت‌الله خاتمی از برگزاری دسته عزاداری به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام خبر داد و گفت: حرکت این دسته از مقابل مسجد و مدرسه سید به طرف امامزاده سید ابراهیم (ع) است.

وی با اشاره به تشییع دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در زنجان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام اگر چه در روی زمین ناشناخته‌اند، اما در آسمان معروف و شناخته شده هستند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملائک در تشییع شهدای گمنام شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت ویژه در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول