اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

راه ارتباطی 110 روستا در کرمان بازگشایی شد

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: راه ارتباطی 110 روستا که در محاصره سیلاب قرار داشتند با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی شد.

راه ارتباطی 110 روستا در کرمان بازگشایی شد

محمدجواد کامیاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بارندگی‌های سه روز گذشته موجب جاری شدن سیل در بسیاری از نقاط استان کرمان شد.

وی اظهار داشت: سیلاب در مجموع راه ارتباطی 168 روستا را بسته بود که با تلاش نیروهای امدادی تا صبح امروز راه 110 روستا بازگشایی شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به حضور 43 تیم امدادی هلال‌احمر با 175 نیرو در نقاط حادثه دیده عنوان کرد: همه اکیپ‌های راهداری نیز در محل حضور دارند.

وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز روستاییان توسط نیروهای هلال‌احمر گفت: راه‌های بازگشایی شده در مناطق بم، ریگان، جیرفت، رودان و ... است. ‌

کامیاب گفت: در سیلاب اخیر 23 نفر مفقود شدند که 19 نفر در شهربابک و سارودئیه جیرفت نجات یافته و تلاش نیروهای امدادی از صبح امروز برای پیدا کردن مفقودان منطقه جبالبارز ادامه دارد.

انتهای پیام/80017/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول