اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال اعلام کرد

آغاز عملیات بازگشایی محور خلخال - پونل

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از آغاز عملیات بازگشایی محور خلخال - پونل خبر داد.

آغاز عملیات بازگشایی محور خلخال - پونل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در بازدید از محور خلخال - پونل اظهار داشت: در حال حاضر 10 کیلومتر از مسیر از وجود برف و بهمن با ارتفاع سه تا چهار متر در حال بازگشایی است و تا سه روز آینده این محور به طور کامل بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون این محور به دلیل عملیات بازگشایی مسدود است و رانندگان باید از محور قدیمی خلخال به اسالم برای تردد به استان گیلان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان خلخال در خصوص مشکلات بسته شدن این محور در زمستان در طول چند سال اخیر گفت: در سال آینده جاده پونل از طریق اجرای یک واریانت به طول سه کیلومتر از کنار پیچ بزرگ در جاده قدیم خلخال به اسالم به همدیگر ارتباط یافته و دیگر جاده خلخال به پونل مسدود نخواهد شد.

محمدی در خصوص اهمیت این جاده برای شهرستان خلخال نیز بیان داشت: محور خلخال - پونل و خلخال - اسالم دو راه ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان گیلان است که محور خلخال - اسالم با دارا بودن زیبایی‌های طبیعی و مناطق جنگلی و محور خلخال - پونل با داشتن چشم‌انداز جنگل و کوهستان برای گردشگری شهرستان خلخال خیلی اهمیت دارد.

این مسئول تصریح کرد: این محور از سه ماه گذشته به علت وجود برف سنگین و ریزش بهمن مسدود بوده است.

طول محور خلخال - پونل 80 کیلومتر بوده که سه راهی روستای مجره شهرستان خلخال را با طی مسافت 80 کیلومتر به شهر رضوانشهر متصل می‌کند.

انتهای پیام/62008/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول