اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام مسئولان آموزش و پرورش

مدارس شرق استان تهران از فردا بازگشایی می‏شود

بر اساس اعلام مسئولان آموزش و پرورش شرق استان تهران، مدارس این منطقه از فردا بازگشایی می‏شود و طرح اسکان نوروزی در مدارس امشب پایان می‏یابد.

مدارس شرق استان تهران از فردا بازگشایی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مسئولان ادارات آموزش و پرورش شرق استان تهران در گفت‏وگوهایی با خبرنگاران فارس که به صورت جداگانه در شهرستان‏های تهران، پردیس، دماوند، فیروزکوه و شمیرانات انجام شد، اعلام کردند که مدارس این شهرستان‏ها و شهرها و روستاهای تابعه آن‌ها از روز شنبه، هفدهم فروردین ماه امسال دایر خواهند بود.

تعطیلات نوروزی خوبی امسال در انتظار دانش‌آموزان بود و آن‌ها جدای از تعطیلات غیررسمی مدارس در واپسین روزهای سال گذشته، از 29 اسفند سال 91 به طور رسمی در تعطیلات به سر می‏برند.

تعطیلات نوروزی دانش‏آموزان تا 16 فروردین ماه امسال همچنان ادامه داشت و با احتساب روزهای رسمی خاموشی کلاس‏ها، روزهایی که دانش‌آموزان به خاطر فرارسیدن نوروز سر کلاس‏های درس حاضر نشده‏اند، در سال 92 به 18 روز رسیده است که البته با در نظر داشتن روزهای غیررسمی، این تعطیلات به بیش از 20 روز می‏رسد.

وزیر آموزش و پرورش نیز پیش‏تر از حذف پیک‌های نوروزی و تکالیف سنگین دانش‌آموزان در این ایام خبر داده بود و طبق دستور وزیر، ارائه تکالیف و پیک نوروزی از سوی معلمان کنار گذاشته شد و امسال هیچ اجباری برای حل تکالیف نوروزی در این ایام نبود و این امر سبب دوری بیشتر دانش‏آموزان از حال و هوای درس و مدرسه شد.

انتهای پیام/2568/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول