اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز در شیراز صورت می‌گیرد

بازگشایی مسیرهای منتهی به حرم شاه‌چراغ (ع)

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بازگشایی مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) شیراز در ایام نوروز خبر داد.

بازگشایی مسیرهای منتهی به حرم شاه‌چراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، علیرضا تابش در بازدید از طرح توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) شیراز اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و مراجعه زائران از سراسر کشور به این حرم شریف، بازگشایی مسیرها در حد توان و به‌گونه‌ای که مانع ادامه کار و پیشرفت اجرایی نشود و بهره‌برداری موقت از معابر دسترسی و تسهیل ترافیک یکی از ضروری‌ترین مسائل در این طرح است.

وی در ادامه این بازدید طی جلسه‌ای با حضور مهندسان و دست‌اندرکاران اجرای پروژه طرح توسعه حرم مطهر شاه‌چرغ (ع) از آنان خواست تا برنامه‌های زمان‌بندی شده را بیش از گذشته مورد توجه جدی خود قرار دهند.

در ادامه مدیر طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) نیز در این بازدید ضمن موفق توصیف کردن اجرای این پروژه بزرگ عمرانی گفت: فعالیت‌های اجرایی توسط پیمانکار مربوطه از تیر ماه امسال آغاز شده و باید در شش ماهه نخست سال 1392 در مساحتی بالغ بر 19 هزار متر مربع به پایان برسد.

خداخواست شهبازی افزود: 5 هزار و 500 متر مربع طبقه هم‌کف، 2 هزار و 700 متر مربع طبقه اول، 6 هزار و 500 متر مربع صحن روباز محوطه حرم، 2 هزار و 400 متر مربع رواق و سردرب و 2 هزار متر مربع در نظر گرفته شده برای سرویس‌های بهداشتی و در مجموع بالغ بر 19 هزار متر مربع مساحت طرح توسعه حرم شریف حضرت شاه‌چراغ (ع) است که اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان را شامل می‌شود.‌

به گفته مدیر توسعه حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) در حال حاضر بالغ بر 200 نیروی کاری به صورت مستقیم در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش فارس، در بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، معاون مسکن شهری و مشاور امور فنی بنیاد مسکن، مدیرکل حساب 100 حضرت امام (ره) و مسکن شهری بنیاد مسکن، مدیرکل بنیاد مسکن فارس و مدیر طرح توسعه این حرم مطهر، وی را همراهی کردند.

تابش در این بازدید سه ساعته از تمام قسمت‌های اجرایی شامل زیرساخت‌ها، تاسیساتی، فنی و معماری، دیدن و با مهندسان مرتبط کار، بر ضرورت اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده در موعد مقرر و توجه به برنامه‌های زمان‌بندی شده به منظور پایان به‌موقع پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول