اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان خبر داد

نصب دستگاه تصفیه آب در یادمان شهدای شلمچه

مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان از نصب یک دستگاه تصفیه آب با سیستم RO به‌منظور تامین آب مورد نیاز زائران راهیان نور در محل یادمان شهدای شلمچه خبر داد.

نصب دستگاه تصفیه آب در یادمان شهدای شلمچه

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه شلمچه از جمله یادمان‌هایی است که زائران راهیان نور در طول سال از آن استقبال گسترده‌ای به‌عمل می‌آورند، اظهار کرد: به‌منظور تامین آب مورد نیاز زائران یادمان شهدای شلمچه یک دستگاه تصفیه آب به ظرفیت 500 هزار لیتر در شبانه روز در محل این یادمان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه شلمچه در بین رزمندگان و جوانان کشورمان ایران خاطرنشان کرد: با راه اندازی این دستگاه تصفیه آب که به سیستم RO کار می‌کند آب شرب 250 هزار نفر تامین خواهدشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان خوزستان همچنین یادآور شد: سال گذشته نیز به‌منظور رفاه حال زائران با اجرای خط آبرسانی به طول 12 کیلومتر از خرمشهر روزانه حداکثر به میزان 4 هزار مترمکعب آب شرب این منطقه تامین می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نوروز امسال نیز مانند سال‌های گذشته زائران بی‌شماری با حضور در این منطقه و توسل به ائمه اطهار و شهدا رزق معنوی سال خود را از شهدا طلب کردند.

انتهای پیام/72001/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول