اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله‌های بی‌نشان در کربلای خوزستان/ ۹

مراسم وداع با شهدا در مسجد دانشگاه آزاد آبادان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان از برگزاری مراسم وداع با دو شهید گمنام مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان خبر داد.

مراسم وداع با شهدا در مسجد دانشگاه آزاد آبادان

علیرضا علیزاده‌ حداد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم وداع با دو شهید گمنام در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم شب وداع با این دو شهید والامقام، روز شنبه 24 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار می‌شود.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دو شهید گمنام میهمان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان خواهند شد.

علیزاده‌ حداد اضافه کرد: این دو شهید گمنام در صبح روز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال جاری مطابق با سوم جمادی‌الثانی فضای دانشگاه آزاد اسلامی آبادان را معطر خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که به خاطر سربلندی اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، تصریح کرد: شهدای ما همه چیز خود را برای خدا دادند و نزد خداوند منزلت بالایی دارند، بنابراین در هر جا آرام بگیرند، مایه خیر و برکت زیاد می‌شوند.

وی شهدا را زندگان جاوید تاریخ دانست و اظهار کرد: مزار شهدا محل عبور و مرور ملائک الهی است که برکات فراوانی دارد و باید دانشگاه و دانشجویان از این فرصت معنوی ‌‌‌‌نهایت استفاده ببرند و از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

به گفته علیزاده حداد، برنامه‌های معنوی برای استقبال و تشییع این دو شهید والامقام در حال تدارک است که به زودی به اطلاع عموم مردم، دانشجویان و اساتید محترم خواهد رسید.

وی از همه مردم شهیدپرور آبادان به ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خواست به منظور تجلیل از این دو شهید عزیز در مراسم تشییع آنان شرکت کنند.

انتهای پیام/72010/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول