اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهار:

خون شهدا ابرقدر‌ت‌ها را به زانو درآورد

فرمانده انتظامی بهار گفت: عزت و آبروی امروز ما از برکت خون شهیدان است که باعث شده ابرقدرت‌های جهان همچون آمریکا در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

خون شهدا ابرقدر‌ت‌ها را به زانو درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا زارعی بعد از ظهر امروز در یادواره 10 شهید نیروی انتظامی شهرستان بهار و 37 شهید پایگاه 2 شهید شیرودی در مسجد علی ابن ابیطالب شهر بهار با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهیدان وظیفه همگان است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه، گفت: امروز مظلومان جهان از انقلاب اسلامی الگوگیری می‌کنند و بیداری اسلامی نشات گرفته و برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز عزت و آبروی ما به برکت خون شهیدان است که باعث شدند ابرقدرت‌های جهان همچون آمریکا در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

فرمانده انتظامی بهار ادامه داد: مسئولان نباید خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را فراموش کنند.

وی در زمینه بر گزاری یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی شهرستان بهار گفت: یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا برای تقویت روحیه ما با هدف ادامه راه شهیدان است.

در ادامه امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه شهدا مقام شامخ و ارجمندی نزد خداوند متعال دارند، خاطر نشان کرد: شهادت ارثی است که خداوند به بندگان حقیقی خودش عطا می‌کند.

سیدحسن فاضلیان افزود: امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش دهیم.

وی بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را عاملی برای مرور ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان در ذهن آحاد مختلف افراد جامعه دانست و بر ضرورت تداوم این نوع برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌ زمان به درجات عالی رسیدند و با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه زیستن را به ما نشان دادند.

به گفته وی امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهداست و برگزاری چنین مراسمی خود مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

فاضلیان زنده نگهداشتن خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و گفت: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان و پس از آن به اثبات رساندند.

وی بیان داشت: شهدای والامقام با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشتند و اجازه ندادند چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی خاموش شود، به همین دلیل نباید وصایا و آرمان‌های آنها را به فراموشی بسپاریم

امام جمعه موقت ملایر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم و رشادت‌ها و شهامت‌های آنها برای نسل جوان بیشتر بازگو شود.

وی بیان داشت: امروز ما هر چه که داریم از برکت خون شهدا است و هر گامی که در راه آنها برداشته شود، قطعا بدون مزد و پاداش نیست.

انتهای پیام/2499/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول