اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

مسابقات فوتبال جام شهدای بسیج کامیاران به پایان رسید

مسابقات جام شهدای بسیج شهرستان کامیاران با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

مسابقات فوتبال جام شهدای بسیج کامیاران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 18 تیم در 3 گروه همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی ویژه روستائیان بخش مرکزی شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه پاسداران، بخشداری مرکزی و هیئت ورزش‌های عشایری و روستایی در زمین ورزشی روستاهای الک و گشکی از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران برگزار شد.

سیدمحسن دکه افزود: در ادامه این رقابت‌ها تیم‌های روستای الک و شهید قلعه به دیدار نهایی راه پیدا کردند که با حضور مسئولان و مدیران شهرستان دیدار پایانی در زمین ورزشی زنده‌یاد انور ابراهیمی برگزار شد.

در دیدار پایانی تیم‌های روستای الک و شهید قلعه به مصاف هم رفتند که تیم روستای الک توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و تیم شهید قلعه هم مقام دوم را به دست آورد.

قبل از این بازی هم تیم‌های لون سادات و دژن برای انجام دیدار رده‌بندی به مصاف هم رفتند که تیم لون سادات توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد و مقام سومی را به دست آورد و تیم برتر جواز حضور در لیگ مسابقات فوتبال روستایی استان را کسب کرد.

جوایز این دوره از مسابقات توسط تربیت بدنی سپاه پاسداران کامیاران تهیه شده بود که به تیم اول 7 میلیون ریال، تیم دوم 5 میلیون ریال و تیم سوم نیز 3 میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا شد.

از حاشیه‌های این دیدار نیز می‌توان به بازدید سرزده فرمانده سپاه پاسداران استان کردستان از این مسابقات و تقدیر اداره ورزش و جوانان از خیر کامیارانی که 7 هزار مترمربع زمین را به اداره ورزش و جوانان برای احداث زمین ورزشی روستای گشکی اهدا کرده بود، اشاره کرد.

گفتنی است؛ احمد ابراهیمی به پاس نکوداشت فرزندش زنده‌یاد انور ابراهیمی دانشجوی رشته پزشکی 7 هزار مترمربع زمین را برای احداث زمین ورزشی اهدا کرده است که به نام فرزند وی نامگذاری شد.

انتهای پیام/79014/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول