اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

چالدران پذیرای شهدای گمنام

فرماندار چالدران گفت: در آینده نزدیک شهرستان چالدران پذیرای پیکر دو تن از شهدای گمنام خواهد بود.

چالدران پذیرای شهدای گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در بررسی محل خاک‌سپاری پیکر مطهر دو تن از شهیدان گمنام دفاع مقدس که با حضور جانشین تحقیق و تفحص بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور صورت گرفت، اظهار داشت: شهرستان چالدران پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام را در آینده نزدیک پذیرا خواهد بود.

وی با بیان اینکه درخواست میزبانی از شهدای گمنام در دو سال گذشته توسط فرمانداری این شهرستان ارائه شده بود، تصریح کرد: در این راستا اقدامات لازم انجام گرفته و به زودی پیکر دو شهید در این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

قلی‌پور با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: خاک سپاری شهدای گمنام در این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه باید تلاش شود جوانان بیش‌تر از گذشته با این مفاهیم آشنا شوند، خاطرنشان کرد: برای این منظور باید جوانان را بیش‌تر از این با زندگی شهدا آشنا کنیم.

فرماندار چالدران امنیت و آسایش جامعه را مدیون خدا و شهدا دانست و گفت: برای آرامش موجود باید مدیون خون شهدا باشیم چرا که شهدا با نثار جان خود سبب آرامش و امنیت جامعه شدند.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول