اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم خبر داد

آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت در نوروز

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آمادگی تامین امنیت مطلوب در ایام نوروز را دارد.

آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا میرحیدری عصر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائران استان با اشاره به اینکه اقداماتی در خصوص اجرای طرح نوروزی و ایجاد امنیت پایدار در سطح استان و محورهای مواصلاتی برای ارائه خدمات توسط سازمان‌ها صورت گرفته است اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان همکاری خوبی با نیروی انتظامی برای ارائه خدمات داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه توان افزایی نیروی انتظامی قم با اعزام نیروهای کمکی از دانشگاه‌های پلیس و آموزشگاه شهید چمران 50 درصد افزایش خواهد یافت تصریح کرد: این امر سبب افزایش امنیت در ایام نوروز می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به اینکه در سطح شهر 30 ایستگاه انتظامی فعال خواهند بود خاطرنشان کرد: 10 ایستگاه به عنوان کمپ پیش‌بینی شده و در راستای پشتیبانی از واحدهای خدماتی از جمله شهرداری و اورژانس فعالیت می‌کنند.

میرحیدری با اشاره به اینکه مردم عازم سفرهای نوروزی شده و به همین دلیل منازل خالی می‌شود، تصریح کرد: در ارتباط با تأمین امنیت منازل در ایام نوروز 10 ایستگاه پلیس با عنوان پلیس محله تشکیل شده و از 28 اسفند فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه 10 ایستگاه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان فعال می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین مدیریت اماکن عمومی با صنوف متخلف برخورد خواهد کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم تصریح کرد: در ایام نوروز در استان قم به دلیل حضور گسترده مسافران نوروزی شرایط بسیار ویژه‌‌ای را شاهد هستیم که این مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می‌‌کند.

وی افزود: اسکان نامناسب زائران در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بخش مرکزی شهر موجب ناهنجاری اجتماعی در این استان می‌شود.

میرحیدری تاکید کرد: برای برطرف شدن این مشکل باید راهکار مناسبی برای تمرکز زدایی مسافران نوروزی از اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اندیشید.

میرحیدری با اشاره به اینکه مجموعه فرماندهی شهرستان هم در راستای تقویت مأموریت‌های که تمام سازمان‌ها دارند وظیفه پشتیبانی را انجام خواهد داد اضافه کرد: در مجموع نیروی انتظامی استان آمادگی کامل برای تأمین امنیت استان را دارد.

انتهای پیام/78008/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول