اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان عنوان کرد

رشد 19 درصدی جمع‌آوری زکات در کرمان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت‌: استان کرمان طی سال گذشته شاهد رشد 19 درصدی در جمع‌آوری زکات بود.

رشد 19 درصدی جمع‌آوری زکات در کرمان

وحید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی سال گذشته، حدود 31 میلیارد ریال زکات‌ به حساب کمیته امدا‌د امام خمینی استان کرمان واریز شده است و استان کرمان طی سال گذشته شاهد رشد 19 درصدی در جمع‌آوری زکات بود. 

وی طرح اکرام ایتام را یکی از قوی‌ترین و موفق‌ترین طرح‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 14 هزار و 968 یتیم زیر 18 سال در استان کرمان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان کرمان هستند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان افزود: تمام ایتام شناسایی شده و زیر حمایت این نهاد توسط 26 هزار و 500 حامی مورد حمایت مالی و معنوی قرار دارند. 

وی خاطر نشان کرد: اولویت اصلی کمیته امداد‌ امام خمینی استان کرمان، انجام کارهای فرهنگی است و‌ در حال حاضر بیش از 10 هزار دانشجو و 28 هزار و 500 دانش‌آموز مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی استان کرمان هستند.

میرزایی گفت: طرح نظام جامع آموزشی فرهنگی در کشور برای نخستین بار در سال گذشته به تصویب رسید که بر اساس این طرح هر یک از خانواده‌های تحت حمایت زیر نظر یک مشاور مذهبی و فرهنگی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تصریح کرد: امدادگران باید از مجریان اصلی پیام مقام معظم رهبری باشند و‌ حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به وضوح در سطوح زندگی مددجویان و امدادگران دیده شود.

میرزایی تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همراه با همت‌، همدلی و همکاری امدادگران و مددجویان میسر می‌شود.

انتهای پیام/80017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول