اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تاکستان خبر داد

جمع‌آوری 20 میلیارد ریال زکات در تاکستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان از جمع‌آوری 20 میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 20 میلیارد ریال زکات در تاکستان

اکبر حقیقت‌گو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه نهاد مقدس کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام‌ راحل تأسیس شد، اظهار داشت: امام راحل با این کار مبتکرانه تئوری کمک را به نام خویش در تاریخ به ثبت رسانده و کمیته امداد امروز جزو دستاورد‌های حکومت اسلامی محسوب می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان تاکستان افزود: کمیته امداد امام خمینی تاکنون منشأ خیر و برکات برای دوستداران نظام اسلامی و به عنوان توسعه دهنده شبکه‌های حمایتی برای انجام کار‌ها و برنامه‌ها بوده است.

وی تأمین نیاز‌های خانواده‌های زیرپوشش و دستگیری از آنان را سرلوحه کار کمیته‌ امداد برشمرد و تصریح کرد: مقصود کنونی کمیته امداد در واقعیت امر خدمت‌رسانی به اقشار مردم نیازمند و ناتوان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تاکستان ادامه داد: میانگین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در این شهرستان 62 درصد جمعیت شهری و 38 درصد روستایی است.

حقیقت‌گو با بیان اینکه در سال گذشته پنج همایش کمیته‌ امداد در سطح شهرستان تاکستان برگزار شده است، تصریح کرد: 25 واحد مسکن شهری و 352 عنوان شغل پایدار در سال 91 در شهرستان تاکستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: 413 مددجو نیز آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای را در سال جاری تجربه کرده و 211 بیمه اجتماعی نیز توسط مجری طرح اشتغال بیمه به ثبت رسیده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تاکستان با اشاره به تخصیص 900 عنوان کمک بلاعوض 70 میلیون تومانی و 900 هزار تومانی به خانواده‌های زیرپوشش ادامه داد: خرید 136 عنوان جهیزیه تا 15 اسفند‌ ماه سال گذشته برای نو عروسان زیر پوشش و 694 مورد وام‌ کارگشایی از دیگر خدمات ارائه شده است.

وی با قدردانی از مسئولان نهاد‌ها و ادارات مختلف تاکستان به خاطر همکاری در جشن‌های نیکوکاری ادامه داد: وضعیت کمک‌رسانی به محرومان در شهرستان تاکستان مطلوب بوده و تاکنون 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان تاکستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: 190 دانشجو و 400 دانش‌آموز زیر پوشش شبکه امداد‌ رسانی شهرستان تاکستان قرار دارند.

انتهای پیام/77005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول