اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین عنوان کرد

انتشار نخستین کتاب صنایع دستی قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: نخستین کتاب صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین توسط میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری استان قزوین منتشر شد.

انتشار نخستین کتاب صنایع دستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند اظهار داشت: کتاب صنایع دستی یک اثر تخصصی و فنی است که برای پاسخگویی به نیاز پژوهشگران حوزه‌های صنایع دستی تهیه شده و می‌تواند برای آشنایی دانشجویان و علاقمندان به هنر نیز مفید باشد.

وی با اشاره به مطالب این کتاب افزود: کتاب «صنایع دستی» زیر نظر هیئت مؤلفان و به کوشش معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی تهیه شده که به معرفی رشته‌های صنایع دستی به صورت علمی پرداخته و وجه تسمیه،‌ تاریخچه و‌ ویژگی‌های هر یک از هنرهای صنایع دستی را نیز عنوان کرده است.

بیرانوند ابراز داشت: کتاب صنایع دستی در قطع رحلی با 14 فصل در 365 صفحه رنگی در شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات سیمای دانش و به صاحب امتیازی میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برای نخستین‌بار در کشور به صورت جامع منتشر شده است.

گفتنی است این کتاب نفیس در اختتامیه جشنواره ملی صدای بهار با حضور مسئولان و هنرمندان صنایع دستی رونمایی شد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول