اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد نوروزی شوشتر خبر داد

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی شوشتر

دبیر ستاد نوروزی شوشتر از بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی شوشتر

سیدحسین موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: گردشگران زیادی برای بازدید از سرای افضل محل دائمی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی شهرستان شوشتر مراجعه کرده‌اند و این آمارها در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در این نمایشگاه در سال‌ جاری بسیار خوب بوده است، افزود: در نوروز سال‌ جاری 40 غرفه در این نمایشگاه فعال بوده است و همه صنعتگران برای عرضه تولیدات خود در محل نمایشگاه حاضر بوده‌اند که این نخستین باری است که چنین اتفاقی می‌افتد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر اضافه کرد: حضور گسترده صنعتگران و گردشگران در بازارچه صنایع دستی شهرستان شوشتر باعث شده است تا بسیاری از تولیدکنندگان و صنعت‌گران محصولات خود را به فروش برسانند و از فعالیت نوروزی خود راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید کننده در سطح شهرستان شوشتر در بخش صنایع دستی بسیار زیاد است به نحوی که تعداد زیادی از صنعتگران در سال‌ جاری برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

موسوی‌نسب در پایان گفت: شهرستان شوشتر در سال گذشته رکوردار فعالیت در حوزه اشتغال بوده است به نحوی که بیش از 131 درصد تعهدات اشتغال‌زایی خود را محقق کرده است.

*فعالیت برای نوروز امسال از ماه‌ها قبل

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر ادامه داد: از ماه‌ها و هفته‌ها قبل برای حمایت از صنعتگران شهرستان شوشتر با پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر مکاتبه کرده‌ایم تا غرفه‌های عرضه صنایع دستی در محل آبشارهای شوشتر دایر نکند تا هزینه‌های اضافی به صنعتگران تحمیل نشود.

موسوی‌نسب بیان کرد: تبلیغات میدانی در سطح شهرستان شوشتر بسیار خوب ارزیابی می‌شود و حضور مردم در این روزهای نخستین نوروز معادل بیش از 3 برابر نوروز سال گذشته بوده است.

وی در پایان گفت: برای احتساب بازدیدکنندگان از آثار تاریخی شهرستان شوشتر افرادی برای محاسبه در نظر گرفته شده است که آمار ارائه شده از دقت خوبی برخوردار باشد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول