اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هفدهمین دوره و با حضور دانشجویان قرآنی پیام نور

مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور در اردبیل آغاز شد.

مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، رقابت یک‌هزار و 440 دانشجو، استاد و کارکنان دانشگاه‌های پیام نور کشور در رشته حفظ، قرائت، ترتیل، مداحی و دعا در اردبیل آغاز شد و قرار است بعد از سه روز رقابت افراد منتخب برای حضور در مسابقات کشوری که در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه در خوزستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، در این دوره از مسابقات سعی شده است فضایی برای دانشجویان، اساتید و محققان این دانشگاه فراهم آید تا یک رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیری را داشته باشند که امیدواریم درخشش دانشجویان استان اردبیل را در این دوره از مسابقات شاهد باشیم.

ولی‌الله خوش‌طینت افزود: در چند سال اخیر دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های دانشگاهی کشور توانسته در حوزه‌های مختلف به ویژه علوم قرآنی و معارف و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات مثبت و میزبانی شایسته‌ای داشته باشد؛ به طوری که برگزاری مسابقات قرآنی در طول سال با رقابت شایسته دانشجویان و جوانان این امکان را فراهم کرده تا شایسته‌ترین نسل معرفی شوند.

وی، قرآن را نقطه اتصال دل‌ها و افزایش کانون مهر و محبت و هم‌افزایی اجتماعی توصیف کرد و ادامه داد:‌ عظمت قرآن به مفاهیم عالی آن است که امروز در قالب یک کلام نافذ تجلی یافته است.

اعزام 350 دانشجوی دختر به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین نخستین کاروان راهیان نور دانشجویان خواهر دانشگاه‌های استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

در این اعزام 350 نفر دانشجوی خواهر دانشگاه‌های محقق اردبیلی، پیام نور، علوم پزشکی و آموزشکده فاطمه زهرا (س) با 9 اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا به مدت پنج روز از شلمچه، دهلاویه، فکه و طلاییه بازدید کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مراسم بدرقه این دانشجویان اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به نسل ارزش‌مدار انقلابی نیازمند هستیم تا در تبعیت از راه شهدا و ایثارگران بتوانند؛ ارزشمندترین فعالیت‌ها و اقدامات را به نمایش بگذارند.

ولی‌الله خوش‌طینت در پایان بیان داشت: ‌امروز دانشگاه‌های ما به بهترین امکانات و تجهیزات در رسیدن به نقطه اقتدار حقیقی علمی آراسته شدند که انتظار می‌رود با دو عنصر ولایتمداری و بصیرت‌افزایی اهداف معنوی در دانشگاه‌ها نیز تحققی عینی پیدا کند.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول