اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت با جدیت پیام نوروزی رهبر را اجرایی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمل کردن به نام‌گذاری‌های سالانه شعاری شده است، گفت: مجلس و دولت هر دو باید فرمایشات و پیام نوروزی رهبر را جدی بگیرند و در اجرایی کردن آن بکوشند.

مجلس و دولت با جدیت پیام نوروزی رهبر را اجرایی کنند

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به درخواست برخی فعالان اقتصادی از رهبر انقلاب برای تکرار نام‌گذاری امسال به دلیل محقق نشدن اهداف آن اظهار کرد: این نام‌گذاری‌های مداوم اقتصادی برای نجات کشور از وابستگی اقتصادی به کشورهای دیگر انجام شده و مختص یک سال نبوده است.

وی افزود: اقتصاد کشور ژاپن پس از جنگ جهانی دوم در واقع نابود شد، اما موقعیت فعلی آن به گونه‌ای است که  محصولات خود را به تمام دنیا صادر می‌کند و اقتصاد سرزنده‌ای دارد، چرا که شعار آنها در طول سالیان دراز تلاش و کار مستمر بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر اعتقاد به اطاعت از رهبر داشته باشیم و اینکه فرمایشات ایشان می‌تواند کشور را از بسیاری از مشکلات نجات دهد، نامگذاری‌های سال‌های اخیر رهبر انقلاب را درباره جهاد اقتصادی، همت مضاعف، کار مضاعف و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کنار شعار سال جدید قرار داده و اجرایی می‌کنیم و نیاز به تکرار شعار نیست.

وی اضافه کرد: اگر به این موارد عمل شود، کشور ما از بسیاری از مشکلات اقتصادی که به دلیل کمبودها، تحریم‌ها و کم‌کاری‌های ایجاد شده، نجات پیدا می‌کند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: مسئولان ما در این چند سال تنها به این مسئله اکتفا کرده‌اند که همایش‌هایی درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نامگذاری‌ها برگزار و به صورت شعاری درباره آنها صحبت کنند، به گونه‌ای که یک بار یکی از مسئولان به من گفت که تاکنون 250 صفحه سخنرانی در این باره داشته‌ است.

وی با بیان اینکه در عمل به فرمایشات رهبر و اجرایی کردن نامگذاری‌های سالانه کوتاهی می‌شود،  ادامه داد: دولت و مجلس هر دو باید فرمایشات رهبری را جدی بگیرند و من معتقدم باید ابتدا مجلس و مسئولان معتقد نظام با تمام قوا برای اجرایی کردن منویات و فرمایشات رهبر انقلاب در پیام نوروزی وارد صحنه شوند و الگویی برای دیگر مسئولان باشند.

انتهای پیام/63008/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول