اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان‌:

دانشگاه پیام‌نور در راستای کارآفرینی گام بر می‌دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان‌ گفت: دانشگاه پیام‌نور در ابتدا با شعار دانشجو‌ محور‌ پس از مدتی با شعار پژوهش‌ محور و اکنون با شعار کارآفرینی گام بر می‌دارد.

دانشگاه پیام‌نور در راستای کارآفرینی گام بر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید تابلی در جمع کارکنا‌ن دانشگاه‌ پیام‌نور استان کرمان اظهار داشت: اکنون زمانی است که دانشگاه پیام‌نور باید به سمت کیفی‌سازی گام بردارد.

وی ابراز داشت: از همه‌ کارکنان درخواست دارم اکنون که بستر این کار فراهم شده در ارتقای کیفیت دانشگاه همت مضاعف داشته باشیم.

تابلی افزود: دانشگاه پیام‌نور در ابتدا با شعار دانشجو‌ محور‌ پس از مدتی با شعار پژوهش‌ محور و اکنون با شعار کارآفرینی گام بر می‌دارد و ما باید زمینه‌های کارآفرینی برای دانشجویان را فراهم کنیم تا در این امر مهم سهیم باشیم.

وی در مورد امور عمرانی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: این دانشگاه ‌طی‌ دو سال اخیر از نظر دریافت بودجه عمرانی در کشور در رده دوم قرار گرفته و این امر را باید مدیون و مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان دانشگاه بود.

انتهای پیام/2446/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول