اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول تعطیلات نوروزی صورت گرفت

مبادله بیش از 236 میلیون پیامک تبریک نوروزی در قم

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از مبادله 23 میلیون و 378 هزار و 35 پیام کوتاه برای تبریک فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

مبادله بیش از 236 میلیون پیامک تبریک نوروزی در قم

سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروزی مردم قم 236 میلیون و 378 هزار و 35 اس ام اس تبریک ارسال و دریافت کردند.

وی افزود: از تعداد پیامک یاد شده بیش از 153 میلیون مورد دریافتی و بیش از 83 میلیون مورد نیز ارسالی بود که به منظور تبریک فرا رسیدن سال نو در ایام نوروز بین مشترکان تلفن همراه در قم مورد مبادله قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات قم عنوان کرد: با توجه به اینکه زائران فراوانی در تعطیلات نوروز به قم سفر کردند و حجم تماس‌های تلفن همراه بالا بود، باید شرایطی فراهم می‌شد که سرویس‌دهی به نحو مطلوبی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در این مدت هفت آنتن BTS علاوه بر آنتن‌های موجود در سطح استان قم، برای آنتن‌دهی و سرویس‌دهی بهتر به زائران و مجاوران در قم نصب شد.

دهناد مهم‌ترین نقاطی که آنتن BTS در آن نصب شده است را جاده گرمسار، روستای طغرود، ‌خیابان شهدا (صفائیه) و اطراف حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد.

وی همچنین بیان داشت: بیش از 450 هزار مشترک تلفن ثابت در طول نوروز با شماره 118 تماس گرفتند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: 10 هزار مشترک نیز با سامانه 135 مخابرات تماس گرفته و به صورت مطلوب در زمینه‌های خواسته شده مورد راهنمایی قرار گرفتند.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه 2020 و سرور راهنمای زائران فرهنگی خبر داد و بیان کرد: فراهم شدن شرایط آسان برای دسترسی به اینترنت نیز برای زائران در ستادهای اسکان آموزش و پرورش از دیگر اقدامات شرکت مخابرات استان قم در خدمات‌دهی به زائران نوروزی بود.

انتهای پیام/78005/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول