اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل خبر داد

کاهش 30 درصدی تلفات جانی در اردبیل/25 درصد مأموریت‌ها افزایش یافت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از کاهش 30 درصدی تلفات جانی ناشی از تصادفات در ایام تعطیلات نوروزی سال 92 نسبت به سال ماقبل خبر داد.

کاهش 30 درصدی تلفات جانی در اردبیل/25 درصد مأموریت‌ها افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جعفرزاده عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و در تشریح عملکرد طرح نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: ما از تاریخ 26 اسفندماه تا 16 فروردین طرح امداد نوروزی خود را با موفقیت به انجام رساندیم که نتایج به دست آمده نشان می‌دهد میزان حوادث و سوانح و همچنین تلفات ناشی از آن کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: تعداد پایگاه‌های مستقر در جاده‌ها و مبادی ورودی شهرها 37 پایگاه اورژانس است که نیروهای ما با استقرار در این پایگاه‌ها سعی کردند به سرعت ارایه خدمات کنند.

جعفرزاده از فعال شدن سه ایستگاه سلامت در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: مراجعه به این ایستگاه‌ها که برای اولین بار دایر شده بودند رشد چشمگیری را نشان می‌داد.

این مسئول تعداد مأموریت‌های انجام یافته را خاطرنشان کرد و ادامه داد: در تعطیلات نوروزی بیش از 344 مأموریت جاده‌ای توسط پرسنل زحمتکش مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل به انجام رسید.

وی در مورد مأموریت‌های درون شهری نیز اضافه کرد: در این ایام یک‌هزار و 173 مأموریت درون شهری به همت پرسنل زحمتکش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل به انجام رسیده است.

این عضو ستاد تسهیلات سفر بیان کرد:‌ تعداد مأموریت‌های تصادفی ما در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 313 مأموریت بود.

جعفرزاده از ارایه خدمات به مراجعان ایستگاه سلامت به تعداد 168 مورد خبر داد و یادآور شد: کل مأموریت‌های انجام شده در طول طرح امداد نوروزی به همت مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی یک‌هزار و 829 مأموریت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به کاهش 30 درصدی تلفات جانی ناشی از تصادفات از افزایش 35 درصدی مأموریت‌ها در این ایام خبر داد.

وی گفت:‌ به کارگیری 50 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس را در مأموریت‌های طرح امداد نوروزی امسال شاهد بودیم.

جعفرزاده در پایان افزود: در قالب این طرح 250 نفر تکنسین به انجام وظیفه پرداخته و از توان آنها بهره گرفتیم.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول