اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس کرمان خبر داد

کاهش 50 درصدی آمار تلفات در جاده‌های کرمان

رئیس اورژانس 115 استان کرمان گفت: تعداد کشته‌شدگان در جاده‌های استان کرمان در هشت روز نخست سال جاری با 50 درصد کاهش از 8 نفر در مدت مشابه سال گذشته به 4 نفر کاهش یافته است.

کاهش 50 درصدی آمار تلفات در جاده‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسینی مصدق بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: هر ساله روند رو به رشدی را در زمینه خدمت‌رسانی در جاده‌ها طی ایام نوروز شاهد هستیم.

وی افزود: حوادث جاده‌ای در استان کرمان طی نوروز 40 درصد کاهش را نشان می‌دهد و در بعضی از حادثه‌ها نیز با 50 درصد کاهش مواجه هستیم.

مصدق با اشاره به اینکه اورژانس 115 کرمان، محور جنوب شرق ایران است، ابراز داشت: مرکز فوریت‌های پزشکی چهار واحد دانشگاهی استان کرمان به محوریت قطب کرمان در حال خدمت‌رسانی در ایام نوروز هستند.

وی تصریح کرد: در هشت روز نخست سال جاری هشت نفر در جاده‌های جنوب شرق جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 23 نفر بوده که این آمار یک سوم شده است.

مصدق خاطر نشان کرد: تعداد کشته‌شدگان در جاده‌های استان کرمان در هشت روز نخست سال جاری با 50 درصد کاهش از هشت نفر در مدت مشابه سال گذشته به چهار نفر کاهش یافته است.

وی از راه‌اندازی 10 کمپ سلامت در جاده‌های استان کرمان طی ایام نوروز خبر داد و افزود: بازرسی بهداشت محیط، تعداد اکیپ‌های بهداشتی و تعداد نظارت‌ها در نوروز 92 نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

این مسئول اظهار داشت: روزانه به طور متوسط 70 نفر به کمپ‌های سلامت در جاده‌های استان کرمان مراجعه می‌کنند.

مصدق بیان کرد: طی هشت روز نخست سال جاری 859 مورد عملیات در جنوب شرق توسط اورژانس 115 کرمان انجام شده است که از این تعداد 580 مورد منجر به انجام عملیات شده و بقیه به صورت مداوای سرپایی و یا لغو عملیات بوده است.

انتهای پیام/80019/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول