اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

جایگاه خوبی در مسائل فرهنگی داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: دانشگاه آزاد جیرفت در مسائل فرهنگی در جایگاه خوبی قرار دارد.

جایگاه خوبی در مسائل فرهنگی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی ظهر امروز در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: این جمع امروز با این هدف در اینجا حضور دارند که از راهنمایی‌ برای جامه عمل پوشاندن و تحقق شعار سال جاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه آزاد جیرفت در منطقه هفت رتبه برتر را کسب کرد، افزود: مدیریت جدید دانشگاه آزاد رویکرد فرهنگی دارد و تأکید دارد که فرهنگ در همه مسائل دانشگاه رسوخ داشته باشد.

خزایی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در مسائل فرهنگی در جایگاه خوبی قرار دارد به ویژه اینکه دانشجویان دختر این واحد از حجاب برتر برخوردار هستند و این مسئله همیشه موجب افتخار این واحد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به برخی مشکلات دانشگاه تصریح کرد: این واحد به دلیل پراکندگی ساختمان‌های دانشگاه و تعداد 230 کارمند هزینه‌ها را بالا برده و تعداد دانشجویان نیز در حال کاهش است که برای جبران بخشی از این کمبودها دو رشته جدید در مقطع دکترا در رشته‌های ادبیات فارسی و ادبیات عرب راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای تحقق شعار سال یک کارخانه اسانس گیاهان دارویی راه‌اندازی کردیم تا با ایجاد منابع مالی از وابستگی دانشگاه به تأمین هزینه‌ها از محل شهریه‌های دانشجویان کاسته شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: با پیگیری‌های انجام شده با دفتر نشر ارزش‌های دفاع مقدس دو شهید گمنام در کنار مسجد دانشگاه آرام می‌گیرند که این آیین روز 25 فروردین ماه سال جاری مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول