اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران

نتایج نهایی مسابقات لیگی اعلام شد/ دانشگاه آزاد قزوین پیشتاز است

در بخش نهایی لیگ‌های برگزار شده در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران تیم‌های ایرانی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیشترین مقام‌ها را کسب کردند.

نتایج نهایی مسابقات لیگی اعلام شد/ دانشگاه آزاد قزوین پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین نتایج نهایی در لیگ‌های مختلف هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران اعلام شد.

در لیگ DEMO دانشجویی، تیم روبوریزه که به صورت مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود مقام نخست این بخش را به دست آورد.

همچنین تیم‌های Python از دانشگاه فردوسی مشهد و  RTQ که به صورت مشترک با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران شرکت کرده بودند مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اما در لیگ روبات‌های خانگی نیز تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با چهار هزار و 929 امتیاز مقام اول، تیم Borg از کشور هلند با دو هزار 663 امتیاز مقام دوم و تیم Strive از کشور چین با یک هزار 381 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در لیگ روبات‌های انسان‌نما Humanoid نیز در رده کودک (Kid)، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد.

در رده نوجوانان این لیگ نیز (Teen) تیم Parand از دانشگاه آزاد واحد پرند مقام نخست را به خود اختصاص داد.

در رده بزرگسال (Adult) لیگ روبات‌های انسان‌نما نیز تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام نخست را به دست آورد.

در همین لیگ در بخش مهارت‌های فنی در رده کودک تیم YRA از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد و در رده نوجوان تیم Behrobot از دانشگاه آزاد خوراسگان مقام‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

در لیگ روبات امدادگر واقعی Rescue نیز در بخش رقابت لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قهرمان شد و تیم Nutech-R از ژاپن و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند.

در بخش انتخاب بهترین‌ها، روبات امدادگر تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان بهترین روبات خودکار، روبات تیم YRA دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد به عنوان بهترین روبات در جابجایی اجسام و تیم Asema-mashin از دانشگاه آزاد تهران غرب به عنوان بهترین روبات در توانایی حرکتی انتخاب شدند.

در لیگ روبات‌های پرنده نیز تیم FSR از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات یزد با 46.55 امتیاز رتبه نخست، تیم ARC از دانشگاه امیرکبیر با 39.06 امتیاز رتبه دوم و تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 34.29 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

اما در لیگ امدادگر مجازی تیم Yildiz از کشور ترکیه مقام قهرمانی را کسب کرد.

در لیگ روبات استاندارد SPL تیم SPQR از کشور ایتالیا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Dutch-Nao از هلند مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش نوآوری این لیگ تیم MRL به عنوان تیم برتر شناخته شد.

در لیگ شبیه ساز امداد نیز تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رتبه نخست را به دست آورد و تیم‌های Poseidon از دبیرستان فرزانگان یک تهران و S.O.S از دانشگاه امیرکبیر مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اختتامیه این مسابقات نیز تا دقایقی دیگر در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول