اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

61 مقاله نخبگان دانشگاه آزاد در مجله ISI چاپ شد

در سال 91 توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان همدان 61 عنوان مقاله در مجله ISI چاپ شد.

61 مقاله نخبگان دانشگاه آزاد در مجله ISI  چاپ شد

سهیل سبحان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موفقیت‌های پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان اظهار داشت: در سال 91 اعضای این باشگاه موفق به چاپ و ارائه 61 عنوان مقاله شده‌اند.

وی افزود: چاپ یک عنوان مقاله در مجله‌های علمی پژوهشی، یک عنوان مقاله در مجله‌های علمی ترویجی، ارائه 13 عنوان مقاله در همایش‌های بین‌المللی، 59 عنوان مقاله در همایش‌های ملی، چهار عنوان مقاله در همایش‌های منطقه‌ای، عقد قرارداد اجرای 12 طرح پژوهشی با اعضا، تأیید و تمدید عضویت 92 نفر از متقاضیان و عضویت 10 نفر از اعضا در استعدادهای درخشان باشگاه از دیگر فعالیت‌های این باشگاه است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان اظهار داشت: أخذ مجوز پذیرش بدون آزمون در مقطع دکترای تخصصی رشته صنایع غذایی برای خانم نوشین انوشیروانی، برگزاری دو عنوان کارگاه آموزشی، برگزاری سخنرانی علمی با عنوان «آشنایی عمومی با نانوتکنولوژی» و انتخاب آقای عباس فرمانی عضو استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به عنوان نفر برگزیده تولید علم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور از عملکردهای شاخص باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

وی تصریح کرد: انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد به عنوان باشگاه برتر، در چهاردهمین اجلاس سراسری رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان کشور از دیگر موفقیت‌های این باشگاه در سال 91 است.

سبحان اظهار داشت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 79 به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش پژوهان ممتاز استان آغاز کرد که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب بیش از 400 نفر شده است.

وی در خصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان یادآور شد: دانش‌آموزان ممتاز مقطع متوسطه، دارندگان رتبه‌های برتر آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان ممتاز رشته‌های تحصیلی گروه آموزشی علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و مهندسی همه مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی، ارائه‌دهندگان مقالات علمی در همایش‌ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی، دارندگان طرح‌های پژوهشی ـ کاربردی، دارندگان اثر ثبت شده از قبیل اختراع و اکتشاف مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور، حائزین مقام اول در تفسیر قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی و همچنین حائزین رتبه ممتاز کشوری یا استانی از جشنواره‌های خوارزمی، فارابی می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان به نشانی http://www.bpj.ir ضمن مطالعه آیین‌نامه عضویت، در صورت واجد شرایط بودن، تقاضای خود را ثبت و پس از عضویت از مزایای آن بهره‌مند شوند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد همدان در خصوص تسهیلات قابل ارائه به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه ابلاغ شده، به هر یک از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، بستگی به میزان فعالیت و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های باشگاه، می‌توان تسهیلاتی همچون پاداش چاپ مقاله در مجله‌های معتبر، کمک‌ هزینه سفر به مکه مکرمه و سایر عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به سایر کشورها برای ارائه مقاله شرکت در همایش، تخفیف شهریه، تصویب طرح پژوهشی پیشنهادی، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای فرهنگی و زیارتی و ... ارائه کرد.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر عملکرد باشگاه پژوهشگران همدان از وضعیت مطلوبی در سطح منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام/89003/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول