اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد خورموج:

خورموج نایب قهرمان مسابقات فوتبال منطقه 16 دانشگاه آزاد شد

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد خورموج از نایب قهرمانی تیم فوتبال این دانشگاه در مسابقات فوتبال منطقه 16 دانشگاه آزاد خبر داد.

خورموج نایب قهرمان مسابقات فوتبال منطقه 16 دانشگاه آزاد شد

هوشنگ نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به نایب قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در مسابقات فوتبال منطقه 16 اظهار کرد: مسابقات فوتبال دانشجویان منطقه 16 با حضور 9 تیم به میزبانی بوشهر در سه گروه 3 تیمی برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد خورموج افزود: در مرحله مقدماتی پس از باخت از تیم برازجان با نتیجه 10 بر یک علوم و تحقیقات بوشهر را شکست دادیم و در مرحله نیمه نهایی برازجان را دو بر صفر پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه کرد: در بازی نهایی مغلوب بوشهر شدیم و داوری ضعیف و تجربه بالای بازیکنان بوشهر که غالباً تجربه لیگ دسته یک کشور را داشتند از عوامل باخت ما بود.

نیکخواه تصریح کرد: برای این مسابقات تدارک خوبی با حمایت رئیس دانشگاه دیده بودیم برای تمرینات زمین چمن اجاره کردیم و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های برتر شهرستان انجام دادیم.

وی افزود: تیم فوتبال دانشگاه آزاد واحد خورموج تاکنون سه دوره قهرمان منطقه 16 بوده است و دو دوره نیز در مسابقات کشوری به عنوان نماینده منطقه 16 شرکت کرده‌ایم.

نیکخواه در خصوص دیگر فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه گفت: رشته‌های فوتسال کارکنان و فوتسال دانشجویان، دو و میدانی، والیبال، هندبال و آمادگی جسمانی خواهران، شطرنج، والیبال و هندبال برادران دانشگاه آزاد خورموج فعال است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال برادران در حال تدارک برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای در اردیبهشت‌ماه است و تیم فوتسال کارکنان نیز خردادماه در یاسوج به میدان می‌رود.

نیکخواه گفت: تیم دو و میدانی خواهران نیز به تازگی در مسابقات کشوری شرکت کرد و با توجه به ظرفیت بالایی که در حوزه ورزش وجود دارد فعالیت ورزشی در دانشگاه قابل توجیه است.

انتهای پیام/66001‌/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول