اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا خبر داد

کسب رتبه نخست جذب گردشگر در اصفهان، توسط روستای اسفرجان

فرماندار شهرضا گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته، روستای اسفرجان از توابع شهرستان شهرضا رتبه نخست جذب گردشگر را در بین روستاهای استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

کسب رتبه نخست جذب گردشگر در اصفهان، توسط روستای اسفرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند ماه گذشته با برگزاری مداوم نشست‌های ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی شهرستان شهرضا در قالب هفت کمیته تخصصی، زمینه لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به عموم مسافرین مهیا شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، شاهد افزایش محسوس و چشم‌گیر میزان مسافران و آمار اسکان در سطح مدارس و مراکز اقامتی شهرضا بودیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه کاهش میزان تصادف‌های جرحی و فوتی در سطح محورهای مواصلاتی از مهم‌ترین اهداف مسئولین این شهرستان بوده است، بیان داشت: با وجود افزایش 35 درصدی حجم مسافر در سطح شهرستان، میزان تصادف‌های فوتی 100 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی تدوین برنامه‌های جذاب را از مهم‌ترین راهکارهای اتخاذ شده از سوی ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی شهرضا در راستای شادابی مسافرین نوروزی برشمرد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در نقاط مختلف شهری و ایجاد استراحت‌گاه‌های بین‌راهی به جز آثار سازنده در کاهش تلفات جاده‌ای، میزان رضایت هموطنان را از امکانات شهرستان، افزایش داده است.

محمدی تعداد مسافرین عبوری در حریم استحفاظی شهرستان شهرضا در ایام نوروز را حدود دو میلیون نفر برشمرد و گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، حدود 130 هزار نفر در سطح مراکز اقامتی شهرستان در ایام نوروز اسکان داشته‌اند که نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

وی با اشاره به انجام مداوم نظرسنجی از مسافرین در سطح ستادهای تسهیلات نوروزی شهرضا گفت: بر اساس نظرسنجی‌های مداوم انجام گرفته در سطح ستادهای تسهیلات مسافرین نوروزی شهرضا، میزان رضایت مردم از امکانات خدماتی و رفاهی این شهرستان 98 درصد بوده است.

 انتهای پیام/63011/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول