اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

تحقق شعار امسال رهبری مستلزم تلاش بیشتر مدیران است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مستلزم تلاش بیشتر مدیران و مسئولان در امورات محوله است.

تحقق شعار امسال رهبری مستلزم تلاش بیشتر مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی ظهر امروز در نشست صمیمی با کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ورود و خروج تعداد زیاد مسافران به استان موجب رونق گردشگری در استان خواهد شد.

وی از ورود یک میلیون و 500 هزار مسافر در ایام نوروز خبر داد و افزود: تلاش مسئولان و همه دست اندرکاران ستاد دائمی تسهیلات نوروز استان بر این بود تا بتوانیم به نحو شایسته از مهمانان نوروزی پذیرایی کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پای کار بودن همه مسئولان و مهمان‌نوازی مردم در ایام نوروز برای میزبانی از مسافران نوروزی نشان از همت مردم و مسئولان در پیشرفت و ترقی استان دارد.

نارویی با اشاره به رویدادهای مهمی که در سال گذشته برای استان اتفاق افتاد بیان داشت: انتقال خط لوله صلح از ایران به پاکستان و برگزاری همایش بین‌المللی سواحل مکران، از جمله رویدادهای مهمی بود که با حضور رئیس جمهور در استان برگزار شد.

این مسئول به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره کرد و گفت: تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مستلزم تلاش بیشتر مدیران و مسئولان در امورات محوله است.

وی تصریح کرد: وجدان کاری باید سرلوحه امور محوله قرار گیرد و همه کارهایی که مسئولیت انجام آن را به عهده داریم خوب، کامل و دقیق انجام دهیم.

در این دیدار که جمعی از مدیران ستادی استانداری نیز حضور داشتند، استاندار با تأکید بر حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع بیان داشت: سعه‌صدر و پاسخگویی سریع و شفاف به مراجعه کنندگان از برنامه‌های اساسی است لذا پاسخ ارباب رجوع باید با فوریت و در راستای سلامت اداری داده شود.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول