اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

ورزشکاران رزمی بیشترین مدال برون مرزی را کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: افتخار ما این است که ورزشکاران رزمی بیشترین مدال ورزش قم را از میادین برون مرزی سال 91 کسب کردند.

ورزشکاران رزمی بیشترین مدال برون مرزی را کسب کردند

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: 34 ورزشکار قمی در سال 1391 موفق به کسب مدال از مسابقات مهم برون مرزی اعم از جهانی، آسیایی و بین‌المللی شده‌اند که از این تعداد ورزشکار، 9 ورزشکار از هیئت ورزش‌های رزمی هستند.

وی ادامه داد: اوج درخشش ورزشکاران ما در مسابقات بین‌المللی سال جاری، کسب هشت مدال از رقابت‌های سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی جهانی است که چهار ورزشکار بخش آقایان و چهار ورزشکار بخش بانوان موفق به کسب این مدال‌ها شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: این در حالی است که امسال در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی جهان نیز یک نماینده بسیار توانمند و پرقدرت به نام محمدجواد صادق را داشتیم که توانست مدال نقره جهانی را از آن خود کند.

وی یادآور شد: این در حالی است که سال 1391 همانند دو سه سال اخیر با توجه به مدال‌های بسیاری که کسب شده است در مجموع باز هم با موفقیت و درخشش قابل توجه رزمی‌کاران قمی در پیکارهای داخلی و برون مرزی همراه بود.

اردستانی ادامه داد: در سال‌جاری رزمی‌کاران قم در پیکارهای قهرمانی کشور عملکرد کم‌نظیری داشته و در تمام رقابت‌هایی که طبق تقویم فدراسیون ورزش‌های رزمی در نقاط مختلف کشور برگزار شد، شاهد کسب مدال و روی سکو رفتن آن‌ها بودیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: در کنار موفقیت‌های چشمگیر و قابل توجه در پیکارهای داخلی، ورزشکاران رزمی قم در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی نیز موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌اند که مهمترین‌ آن‌ها به مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان مربوط می‌شود.

اردستانی اضافه کرد: در رقابت‌های فستیوال هنرهای رزمی جهان که سومین دوره آن به میزبانی کشورمان و در جزیره زیبای کیش برگزار شد، خدیجه رضایی، پریسا حیدری، زهرا سلیمانی و ندا شهشهانی از استان قم موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان داشت: در پیکارهای فستیوال هنرهای رزمی جهان و در رشته کیک بوکسینگ که در کیش برگزار شد، حسن مختاری، علی قادری و جواد سپهرکیا موفق به کسب مدال شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ورزشکاران متعددی در رشته‌های مختلف رزمی و در سبک‌ها و رشته‌های گوناگون نظیر جوجیتسو، کوبودو، کیک بوکسینگ، ووینام و چندین سبک دیگر مشغول به فعالیت هستند و امید است که در سال آینده نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر آن‌ها در مسابقات مختلف باشیم.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول