اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد

افزایش 40 درصدی سفر نوروزی به نوشهر

فرماندار نوشهر از افزایش 40 درصدی سفر مسافران نوروزی همراه با کاهش جرائم در نوشهر خبر داد.

افزایش 40 درصدی سفر نوروزی به نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی صبح امروز در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی اظهار داشت: با وجود افزایش 40 درصدی سفر مسافران نوروزی به این شهرستان در مقایسه با تعطیلات نوروز سال گذشته، شاهد کمترین جرایم در منطقه بودیم.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی در این ایام، جرایم بخش‌های مختلف از جمله راهنمایی و رانندگی، تصادفات، درگیری و مزاحمت‌های خیابانی نیز در این شهرستان کاهش داشت.

قمی همکاری مسئولان نهادهای مربوط به ‌ویژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروهای همیار پلیس، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و حضور به‌موقع نیروهای انتظامی در مناطق جرم‌خیز را در برقراری امنیت این شهرستان در تعطیلات نوروزی بسیار موثر دانست.

فرماندار نوشهر گفت: بر اساس آمار بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی امسال در اماکن اقامتی و پذیرایی زیرپوشش نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر اقامت داشتند و بیش از 5 میلیون نفر نیز وارد شهرستان نوشهر شدند.

انتهای پیام/86019/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول