اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

گردشگر داخلی موجب توزیع عادلانه ثروت می‌شود

ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اهمیت گردشگران در توسعه اقتصادی گفت: گردشگران داخلی نیز موجب توزیع ثروت در نقاط مختلف می‌شوند.

گردشگر داخلی موجب توزیع عادلانه ثروت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قدمگاهی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: رسیدن به توسعه پایدار در گردشگری تنها از طریق همکاری و مشارکت فعال مردم و مسئولان تمام نهادها اتفاق می‌افتد.

وی با تقدیر از اقدامات شایسته میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی در آماده‌سازی استان برای استقبال از گردشگران نوروزی تصریح کرد: برای تحقق توسعه پایدار در صنعت گردشگری باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام بگیرد.

قدمگاهی با بیان اینکه چند سالی است که آذربایجان شرقی به مقصد جدید گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است، اظهار کرد: با توجه به همسایگی آذربایجان شرقی با سه کشور خارجی تعداد قابل توجهی گردشگر خارجی نیز به این استان سفر می‌کنند.

قدمگاهی اضافه کرد: زیرساخت های خوبی برای توسعه گردشگری در آذربایجان شرقی ایجاد شده و وجود این زیرساخت‌ها در جذب گردشگران تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت گردشگران در توسعه اقتصادی گفت: ورود گردشگران خارجی و هزینه کرد آنها در اقتصاد منطقه و خانوار اثر می‌گذارد و گردشگران داخلی نیز موجب توزیع ثروت در نقاط مختلف می‌شوند.

قدمگاهی با تقدیر از اقدامات شایسته میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی در آماده‌سازی استان برای استقبال از گردشگران نوروزی تصریح کرد: برای تحقق توسعه پایدار در صنعت گردشگری باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: با زیرساخت‌های ایجاد شده و تمهیدات پیش‌بینی شده استان آذربایجان شرقی بیشتر استان‌های مطرح در بحث گردشگری را پشت سر گذاشته است.

قدمگاهی با بیان اینکه گردشگری موجب امنیت می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم اندازه‌گیری امنیت در دنیا تعداد گردشگران است.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول