اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

نهاوند پذیرای 100 هزار مسافر در ایام نوروز

فرماندار نهاوند گفت: امسال در ایام تعطیلات نوروز 100 هزار مسافر وارد نهاوند شدند.

نهاوند پذیرای 100 هزار مسافر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی عصر امروز در جمع مدیران نهاوند و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نهاوند با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبری اظهار داشت: عملیاتی کردن این شعار مهم نیازمند عزم جدی همه مردم و مسئولان است.

وی گفت: یکی از اساسی‌ترین مأموریت‌هایی که بر عهده همگان قرار دارد، توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، بنابراین مردم و مسئولان هرکدام وظیفه‌ای مشخص دارند که بر حسب فرامین مقام معظم رهبری باید به بهترین روش انجام دهند.

فرماندار نهاوند با اشاره به ایجاد شرایط مطلوب برای سفرهای نوروزی مسافران در شهرستان نهاوند افزود: 14 کمیته مختلف مسئول ایجاد شرایط مناسب برای اسکان مسافران نوروزی شدند که موجب شد، بیش از 10 هزار نفر از مکان‌های تفریحی و گردشگری این شهرستان بازدید کنند.

مولوی، تکریم ارباب رجوع و نظم در کارها را منوط به داشتن روحیه انقلابی ذکر کرد و گفت: باید همزمان با آغاز فصل کار بعد از تعطیلات نشاط، شادابی و خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان نیز سرعت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین تجلی حماسه سیاسی در کشور توجه به انتخابات است، افزود: توجه به انتخابات دارای اهمیت است، چراکه حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد زد و از سوی دیگر مهم‌ترین عامل تعیین سرنوشت به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ضرورت نظارت و بازرسی بر بازار گفت: باید نظارت و بازرسی بر بازار به صورت دائم و هر روزه باشد، چراکه در این صورت امکان سوء‌استفاده متخلفان کاهش می‌یابد.

در حاشیه این مراسم یحیی رضایی به عنوان بخشدار بخش گیان معرفی و از زحمات چند ساله علیرضا خزائی بخشدار سابق این بخش تقدیر شد.

انتهای پیام/89016/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول