اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 فروردین ماه

یادواره شهدای غواص در جیرفت برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار جیرفت گفت: یادواره شهدای غواص 26 فروردین در جیرفت برگزار می‌شود.

یادواره شهدای غواص در جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی یادواره «شهدای غواص منطقه جنوب کرمان» در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه این یادواره هفته آینده برگزار می‌شود، باید تلاش شود تا با همکاری تمام مسئولان برنامه‌ای در شأن شهدا برگزار کرد.

معناصری زمان برگزاری یادواره شهدای غواص را ساعت 9 صبح روز 26 فروردین ماه ذکر و تصریح کرد: این یادواره سومین یادواره شهدای غواص در استان کرمان و نخستین یادواره در منطقه جنوب کرمان است.

وی تعداد شهدای غواص جنوب استان کرمان را 12 نفر خواند و ابراز داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری این یادواره‌ها در مقابل اقیانوس بیکران وجود آنان همانند قطره‌ای بیش نیست.

مشاور عالی فرماندار جیرفت نیز در این جلسه با تبریک سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: امیدواریم که همه مسئولان بتوانند در سال جاری که مزین به ایام فاطمیه و همزمان با آن برگزاری یادواره شهدا شده است با عمل به این شعار به تکلیف خود به نحو احسن عمل کنند.

حجت‌الاسلام محمد احمدیوسفی با بیان اینکه باید این امر مقدمه‌ای برای حضور حماسی و سیاسی مردم در پای صندوق‌های رأی شود، عنوان کرد: همه باید در مسائل اقتصادی حامی و پشتیبان دولت باشیم و حماسه اقتصادی طبق توصیه مقام معظم رهبری باید هم در زندگی‌های شخصی و هم اجتماعی به ویژه در بحث مدیریت‌های کلان اعم از شهرستانی، استانی و کشوری اجرا شود.

وی شهدا را شاهد بر همه احوال ما خواند و اذعان داشت: آنها در همه حال شاهد و حامی ما هستند و همواره ما را هدایت می‌کنند، بنابراین باید تلاش کرد، تبلیغات گسترده‌تری نسبت به برگزاری این یادواره در سطح شهر انجام شود تا رنگ و بوی شهر با یاد آنان معطر شود.

احمدیوسفی با بیان اینکه باید یک درصد اعتبار اداره‌ها که به بخش فرهنگی اختصاص داده شده است در این مسیر هزینه شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم فضای شهر با یاد شهدا در ایام فاطمیه عطرآگین شود.

به گزارش فارس، یادواره«شهدای غواص جنوب استان کرمان» با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره‌های آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول