اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

ایجاد شعبه جدید دانشگاه الزهرا (س) در مشهد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه الزهرا (س) و استانداری خراسان رضوی به منظور ایجاد شعبه جدید این دانشگاه در مشهد مقدس به امضا رسید.

ایجاد شعبه جدید دانشگاه الزهرا (س) در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان ارکانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری استانداری با دانشگاه الزهراء در راه‌اندازی این شعبه، اظهار کرد: هدف از این اقدام، فراهم آوردن محیط سالم و امن برای تحصیلات عالی بانوان استان، استان‌های هم‌جوار و کشورهای همسایه است.

وی افزود: رشته‌های تحصیلی در نظر گرفته شده برای این شعبه، منطبق با طرح آمایش آموزش عالی استان و سند چشم‌انداز دانشگاه و صرفا در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) است.

ارکانی ادامه داد: مهندسی صنایع و کامپیوتر، زبان و ادبیات انگلیسی و فارسی، علوم تربیتی، تربیت بدنی، طراحی شهری با پیوند اسلامی، معماری اسلامی، مدیریت خانواده، برنامه‌ریزی، قرآن‌پژوهی، حقوق، روان‌شناسی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، صنایع دستی و گردشگری، رشته‌هایی هستند که در این شعبه دانشگاه ارائه می شوند.

وی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه حمایت و همکاری در راه‌اندازی شعبه جدید دانشگاه، فراهم ساختن زمینه مناسب در مورد اختصاص فضای مناسب آموزشی و خوابگاهی و همچنین آماده‌سازی امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی بر عهده استانداری خراسان رضوی است. 

ارکانی عنوان کرد: همچنین دانشگاه الزهرا (س) نیز متعهد شده تا منابع انسانی، اعم از هیئت علمی و نیروی اداری مورد نیاز شعبه را تامین کرده و محتوای دروس تخصصی، عمومی و میان رشته‌ای را مطابق با نیاز بانوان تعیین کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: برنامه‌ریزی درسی و امور آموزشی، در اولویت قرار دادن عناوین تحقیقاتی توافق شده و هدایت پایان نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در راستای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی استان از دیگر تعهدات دانشگاه الزهرا (س) است. 

انتهای پیام/70009/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول