اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

صیانت از آرای مردم وظیفه مسئولان است

استاندار زنجان مشارکت مردم در انتخابات و حفظ و صیانت از آرای مردمی را دو مقوله جدا و در عین حال بسیار مهم اعلام کرد و گفت: این وظیفه باید با نهایت دقت انجام شود.

صیانت از آرای مردم وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در همایش هیئت‌های اجرایی و نظارتی انتخاباتی استان زنجان با اشاره به شعار انتخاب شده برای سال‌جاری اظهار داشت: انتخابات پیش رو بخش سیاسی شعار سال محسوب می‌شود.

وی به ابتکاری بودن برگزاری جلسه بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی اشاره کرد و افزود: جلسه‌ای هم در بین شورای تامین برای بررسی امنیت انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به نتیجه بخش بودن برگزاری جلسه در بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی انتخابات‌های گذشته در استان تصریح کرد: حاصل این جلسات همدلی و وفاق ایجاد شده در بین این اعضا و رفع مشکلات موجود در قبل از برگزاری این جلسات است.

وی سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم را دو وظیفه مجریان و ناظران دانست و اضافه کرد: سلامت انتخابات که در واقع اصل محسوب می‌شود از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه همه در یک نظام خدمت می‌کنند، تصریح کرد: همه مسئولان برگزاری انتخابات اعم از مجری و ناظر برای انتخاب یک رئیس جمهور تلاش می‌کنند.

وی با سنگین توصیف کردن برگزاری سالم و نظارت برای انتخابات تاکید کرد: این مسئولیت سنگین به دلیل تکراری بودن یک روند عادی محسوب می‌شود چرا که بارها تکرار شده است.

استاندار زنجان به شیطنت‌های انجام شده برای زیر سئوال بردن آزادی در انتخابات اشاره و اضافه کرد: سلامت و آزادی موجود در این انتخابات از دلایل مطرح شدن این موضوعات است.

وی مشارکت مردم در انتخابات و حفظ و صیانت از آرای مردمی را دو مقوله جدا و در عین حال بسیار مهم اعلام کرد که باید با نهایت دقت انجام شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به آزادی عمل موجود برای مسئولان دولتی در مورد تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: فعالیت به نفع شخص یا اشخاصی خاص توسط این مسئولان غیر قانونی و مطرود است.

وی به ویژه بودن انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره و تصریح کرد: دادگستری در این مورد وظایف ویژه‌ای بر عهده دارد.

انتهای پیام/73004/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول