اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت هفته سلامت

بسیجیان چهارمحال و بختیاری رایگان ویزیت می‎شوند

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ مناسبت هفته سلامت بسیجیان استان به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

بسیجیان چهارمحال و بختیاری رایگان ویزیت می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌‎های هفته سلامت در سپاه استان اظهار کرد: عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت سال‌هاست مورد توجه سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است و طبق آخرین مطالعات و مستندات معتبر علمی جهان بیش از 75 درصد عوامل مؤثر بر سلامت انسان‌ها در شرایط محیط اجتماعی، روانی، اقتصادی و معنوی آنها شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم، محور توسعه پایدار است، گفت: توسعه در صورتی پایدار خواهد بود که محور آن انسان‌های سالم، مولد و همراه با طبیعت و توجه به نسل‌های آینده باشد.

اسحاقی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت هفته سلامت، افزود: نواختن زنگ سلامت در مدارس، تهیه، تنظیم و ارسال پیامک‌های بهداشتی و آموزشی، ویزیت رایگان بسیجیان در مطب شخصی اعضای بسیج جامعه پزشکی و مراکز درمانی دولتی و خصوصی در سطح استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی به روستای سرقلعه از توابع شهرستان لردگان و حضور تیم سنجش سلامت و بررسی فشار خون در ادارات عضو کارگروه سلامت استان از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته سلامت به ‌شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: همچنین اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به روستاهای لوشتر، خویه و روستای موگویی، کوهنوردی در منطقه تنگ صیاد توسط تیم بسیج جامعه پزشکی استان، همایش با موضوع زندگی بیماران مبتلا به فشار خون در لردگان و اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به شهرستان کیار از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته سلامت است.

اسحاقی گفت: برپایی کارگاه سلامت و سنجش فشار خون نمازگزاران در نماز جمعه شهرکرد و اردل، عیادت از بیماران قلبی بستری در بیمارستان‏ها و اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به منطقه بازفت از دیگر برنامه‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول