اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه:

تامین سلامت جامعه ضروری است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه گفت: تامین سلامت جامعه ضروری است و آموزش و پرورش در این زمینه گام برمی‌دارد.

تامین سلامت جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز علی زالی در مراسم گرامیداشت روز جهانی بهداشت که در مدرسه راهنمایی شاهد عفاف ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تلاشگران عرصه سلامت از جمله افرادی هستند که با خلوص نیت در تمام ایام تعطیلات نوروز به ارائه خدمات مشغول بودند.

وی با اشاره به حضور دو اداره آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در نقاط دور دست کشور، خاطرنشان کرد: سلامت و تعلیم و تربیت انسان‌ها از جمله نیازهای مبرم افراد در یک جامعه محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه افزود: توجه به سلامت افراد جامعه از جمله دانش‌آموزان در مدارس بسیار مهم ارزیابی می‌شود به گونه‌ای که این اقدام در پیشگیری و بروز بیماری‌های مختلف در بزرگ‌سالی موثر است.

وی بر لزوم آموزش‌های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: لازم است دانش‌آموزان از ابتدا با اصول و روش‌های تامین سلامت جسمانی و روانی خود آشنا شوند تا از تحمیل هزینه‌های اضافه درمان به جامعه جلوگیری شود.

زالی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه بسترهای لازم برای تامین سلامت جامعه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول