اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

حماسه سیاسی پاسخ ملت به تهدید‌های 34 ساله است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: حماسه سیاسی پاسخ ملت به تهدید‌های 34 ساله است.

حماسه سیاسی پاسخ ملت به تهدید‌های 34 ساله است

نادر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی اظهار داشت: شعار سال 92 نیز بی‌شک چراغ راهی برای تمام مسئولان، مردم و دستگاه‌های مختلف در سراسر کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اگر نام‌گذاری سال‌های گذشته مقام معظم رهبری را مرور کنیم درمی‌یابیم که نام‌گذاری‌های معظم‌له به شکلی است که نظام اسلامی را در مقابله با تمام جنایتکاران و دشمنانی که همواره با انقلاب اسلامی مبارزه می‌کنند محفوظ داشته و کشور را التیام می‌‌بخشد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی از سویی توجه به بحث انتخابات پیش‌ روی ریاست‌ جمهوری است، ابراز داشت: انتخابات در کشور در هر زمان نشان‌دهنده عزت و عظمت مردم بوده و به شکلی از تمام دسیسه‌ها ملت را ایمن و مقاوم می‌سازد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه دشمن همیشه با طراحی دسیسه به دنبال مقابله و ایستادگی مقابل برنامه‌های اثرگذار انقلاب اسلامی بوده است، ابراز داشت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با حضور در تمامی عرصه‌های اثرگذار و به‌ ویژه در انتخابات موجب ناکامی نقشه‌های دشمنان شده و آنان را شکست می‌دهند.

نصیری تأکید کرد: قطعأ ملت ایران در انتخابات آتی نیز با بصیرت خویش اصلح‌ترین و ولایت‌مدارترین فرد داوطلب را انتخاب می‌‌‌کنند.

وی‌‌ با بیان اینکه دشمنان در دوره‌ کنونی سخت‌ترین تحریم‌ها را برای عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف و تشدید مشکلات اقتصادی متوجه ایران اسلامی کرده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران با حضور حماسی خویش اثبات کرده‌اند که این مشکلات مانع حضور آنان در عرصه‌های اثرگذار نشده و در پاسخ‌ به تهدید هیچ‌ قدمی عقب‌نشینی نکرده و برای خنثی کردن تحریم با قدرت به مسیر خویش ادامه می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه ضرورت حرکت جهادی برای تحقق فرمایش رهبری امروز احساس می‌شود، تصریح کرد: به لطف الهی مسئولان و مردم با عنایت و توجه به فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به پیش رفته و دشمنان همچون دوره‌های گذشته ناکام و بی‌حاصل می‌مانند.

انتهای پیام/77005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول